The news is by your side.

Advertisement

پاک فوج نے انتہاپسندی کے خلاف بے پناہ کام کیا، آرمی چیف

اسلام آباد : آرمی چیف جنرل قمر باجوہ نے کہا ہے کہ پاکستانی فورسز نے دہشت گردی اور انتہا پسندی کے خلاف بے پناہ کام کیا ہے اور اس جنگ میں جانوں کے نذرانے پیش کیے ہیں جس کے بعد ملک میں امن و امان بحال ہوا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف نے یہ پاک برطانیہ ’’امن کی کوششوں میں تجربات کاتبادلہ‘‘ کے موضوع پر سیمینار کے افتتاحی سیشن سے خطاب کرتے ہوئے کہی جس میں برطانوی ہائی کمشنر، سفارت کار اور سینئرحکام سمیت اعلیٰ برطانوی حکام نے بھی شرکت کی۔

آرمی چیف قمر باجوہ نے کہا کہ 2007-2008 سے شروع ہونے والے فوجی آپریشن اب آخری مرحلے میں آپریشن ردالفساد میں بدل چکے ہیں جس سے ملک میں پائیدار امن و استحکام کی راہ ہموار ہوگی۔

آرمی چیف نے کہا کہ آپریشن ردالفساد دیرپا امن اور استحکام کے قیام کے لیے بھرپور انداز میں پورے ملک میں بلا امتیاز رنگ و نسل جاری ہے اور دہشت گردی کے مکمل خاتمے تک پوری قوت سے جاری رہے گا۔

سیمینار سے خطاب کرتے ہوئے لیفٹیننٹ جنرل پیٹرک سینڈرز نے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں عوام اور پاک فوج کی قربانیوں کو سراہتے ہوئے کہا کہ پاک فوج اور عوام کی قربانیوں نے پاکستان ہی کو نہیں بلکہ پوری دنیا کو محفوظ بنایا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں