قومی ترقی کے لیے صرف عزمِ صمیم اوراتحادِ کامل ضروری ہے، آرمی چیف qamar bajwa
The news is by your side.

Advertisement

قومی ترقی کے لیے عزمِ صمیم اوراتحادِ کامل کی ضرورت ہے، آرمی چیف

راولپنڈی : آرمی چیف قمر باجوہ نے کہا ہے کہ طویل سفر کے بعد چیلنجز پر قابو پا چکے ہیں تاہم خطرات کے پیش نظر اعلیٰ تربیتی معیار اور آپریشن کی تیاریاں ناگزیر ہیں.

پاک فوج کے تعلقات عامہ کے شعبے آئی ایس پی آر کے مطابق ان خیالات کا اظہار سربراہ پاک فوج نے منگلا اسٹرائیک کور کے دورے کے موقع پر افسران اور جوانوں سے خطاب کرتے ہوئے کیا.

آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ نے اپنی تقریر کے دوران قائد اعظم کے اقوال کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ دنیا کی کوئی طاقت پاکستان کے وجود کو ختم نہیں کرسکتی بس ملکی مفاد کیلئے قوم اور اداروں کو مربوط اندازمیں کام کرنا ہوگا جس کے بعد انشااللہ پاکستان جلد اقوام عالم کی صف اول میں شامل ہوگا.

آرمی چیف نے جوانوں کے بلند عزم،  جواں حوصلے اور اعلیٰ تربیتی معیار کو سراہتے ہوئے کہا کہ مغربی سرحد پر فرائض کے باوجود روایتی خطرے کو نظر انداز نہیں کر سکتے اور ملکی ناقابل تسخیر دفاع کے لیے پیشہ ورانہ مہارت میں اضافے کے لیے ہمہ جہت ٹریننگ اور جدید بنیادوں پر منصوبہ بندی کی اشد ضرورت ہے.

آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف نے اپنے دورے کے دوران منگلا کورمیں جاری مشقوں کامعائنہ کیا اور پیشہ ورانہ مہارت اور سخت ٹریننگ میں مشغول جوانوں اور افسران کے عزم و حوصلے کی تعریف کی اور بالخصوص جوانوں کے حوصلوں کو سراہا اس موقع پر کور کمانڈر لیفٹیننٹ جنرل اظہر صالح نے آرمی چیف کااستقبال کیا جب کہ آئی جی ٹریننگ اینڈ ایولیویشن لیفٹیننٹ جنرل ہدایت الرحمان بھی اُن کے ہمراہ موجود تھے.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں