The news is by your side.

Advertisement

حمزہ شہباز کی آمد، سروسز اسپتال کی ایمرجنسی نوگو ایریا بنا دی گئی

وزیراعلیٰ پنجاب حمزہ شہباز کی ن لیگی رہنما دانیال عزیز کی عیادت کیلیے سروسز اسپتال آنے پر ایمرجنسی کو نوگو ایریا بنادیا گیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب حمزہ شہباز کی ن لیگی رہنما دانیال عزیز کی عیادت کیلیے سروسز اسپتال آنے پر ایمرجنسی کو نوگو ایریا بنادیا گیا اور ایمرجنسی کے باہر مریضوں اور لواحقین کو روک دیا گیا۔

اطلاعات کے مطابق سروسز اسپتال کی ایمرجنسی میں تشویشناک حالت میں مبتلا مریض بھی داخل ہیں تاہم وزیراعلیٰ کے دورے کے دوران ان کی سیکیورٹی نے کسی کو بھی ایمرجنسی میں داخل نہیں ہونے دیا حتیٰ کہ خواتین کو بھی اندر داخل ہونے سے روک دیا اور آنے والے مریضوں اور ان کے لواحقین کو سیکیورٹی عملے نے دھکے بھی دیے۔

اس موقع پر ایک مریض نے بتایا کہ اسے یورین بیگ لگنا ہے لیکن سیکیورٹی عملہ اندر نہیں جانے دے رہا ہے جب کہ اسپتال کی ایمرجنسی کے باہر پریشان حال کھڑے کئی افراد نے بتایا کہ ان کے مریض ایمرجنسی میں موجود ہیں لیکن ہمیں اندر نہیں جانے دیا جارہا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: دانیال عزیز ٹریفک حادثے میں شدید زخمی، اسپتال منتقل

واضح رہے کہ ن لیگ کے رہنما دانیال عزیز گزشتہ روز ٹریفک حادثے میں شدید زخمی ہوگئے تھے جن کی عیادت کے لیے وزیراعلیٰ پنجاب حمزہ شہباز سروسز اسپتال آئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں