arshman بارہ سالہ ننھا پاکستانی گلوکارعرشمان نعیم بھارت میں بھی مقبول
The news is by your side.

Advertisement

بارہ سالہ ننھا پاکستانی گلوکارعرشمان نعیم بھارت میں بھی مقبول

اوکاڑہ : فن موسیقی کسی کی میراث نہیں اور نہ ہی اس پر کسی کی اجارہ داری ہے، اس کی تازہ مثال پنجاب کے شہر اوکاڑہ کے رہائشی بارہ سالہ عرشمان نعیم کی ہے جس کی خوبصورت آواز کے ڈنکے صرف پاکستان ہی نہیں بھارت میں بھی بج رہے ہیں۔

چھٹی کلاس کے طالب علم عرشمان نعیم نے گزشتہ ماہ پاکستان کے معروف گلوکار عاطف اسلم کے گزشتہ برس ریلیز ہونے والے گانے ’دل دیاں گلاں‘ گا کر سننے والوں کو سحر میں جکڑ لیا تھا، یہ ویڈیو آج بھی سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہے۔

اور اب انہوں نے بھارتی گلوکار سونو نگم کے گانے’’ مجھے رات دن بس مجھے چاہتی ہو ‘‘ کو اپنی مدھر آواز میں پیش کرکے سامعین کو اپنا اور بھی گرویدہ بنا لیا ہے۔

معروف گلوکارعاطف اسلم نے بھی سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹا گرام پر اپنے پیغام میں عرشمان نعیم کی گائیکی کی صلاحیت کو سراہتے ہوئے اس کی آواز اور سر کی تعریف کی ہے، عاطف اسلم نے عرشمان نعیم کو اپنے مکمل تعاون کی خواہش کا بھی اظہار کیا ہے۔

یاد رہے کہ عرشمان نعیم کی جانب سے 25 فروری کو فیس بک پر شیئر کیے گئے گانے دل دیاں گلاں کی ویڈیو کو اب تک ڈھائی لاکھ سے زائد بار دیکھا جاچکا ہے۔

عرشمان نعیم کے فیس بک اکاؤنٹ پر عاطف اسلم اور راحت فتح علی خان سمیت دیگر پاکستانی اور بھارتی نامور گلوکاروں کے گانے بھی موجود ہیں، تاہم ان کے اسی گانے کو سب سے زیادہ دیکھا اور شیئر کیا گیا۔

یہی نہیں عرشمان نعیم نے اپنے گانوں کو اپ لوڈ کرنے کے لیے یوٹیوب پر اپنا اکاؤنٹ بھی بنا رکھا ہے جہاں ان کی متعدد ویڈیوز موجود ہیں۔

واضح رہے کہ عاطف اسلم کا گانا ’دل دیاں گلاں‘ دسمبر2017 میں ریلیز ہونے والی بالی ووڈ فلم ’ٹائیگر زندہ ہے‘ میں بھی شامل ہے، اس فلم کے ہیرو سلمان خان بھی ننھے گلوکار کی آواز کے مداح ہوگئے۔

بالی ووڈ کے دبنگ خان نے اپنے ٹوئٹر فین کلب پیچ پر پاکستان کے ننھے فنکار عرشمان نعیم کی نہ صرف تعریف کی بلکہ اس کے گانے کو بھی شیئر کرتے ہوئے کہا ہے کہ اسے ضرور دیکھیں۔

بارہ سالہ عرشمان نعیم کا کہنا ہے کہ میں نے نعتیں پڑھنے سے آغاز کیا تھا تاہم اب پاکستانی اور بھارتی  گلوکاروں کے مقبول گیت بھی گاتا ہوں، عاطف اسلم اور ایریجیت سنگھ میرے پسندیدہ گلوکار ہیں۔

عرشمان نعیم نے بتایا کہ انہوں نے گانے کی تربیت کسی سے نہیں لی بس شوق کے طور پر اسکول کے ساتھیوں اور ٹیچرز کو گانے سناتا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں