The news is by your side.

Advertisement

اسد عمر کی اسکول کھولنے سے قبل کورونا ٹیسٹنگ و حفاظتی اقدامات یقینی بنانے کی ہدایت

اسلام آباد : وفاقی وزیر اسد عمر نے اسکول کھولنے سے قبل کورونا ٹیسٹنگ و حفاظتی اقدامات یقینی بنانے کی ہدایت کردی ۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر اسد عمر کی زیرصدارت نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹرکا اجلاس ہوا، معاون خصوصی فیصل سلطان ومتعلقہ حکام کی این سی او سی اجلاس میں شرکت کی۔

اعلامیے میں کہا گیا کہ بلوچستان کا دورہ کرنے والی این سی او سی ٹیم نے بلوچستان کی صورتحال اور درپیش چیلنجز ویڈیو لنک پر بریفنگ دی۔

این سی او سی کو ملک بھر کے اسکول و سیاحتی مقامات پر کورونا ٹیسٹنگ پر بریفنگ بھی دی گئی ، اسد عمر نے کہا کہ اسکول کھولنے سے قبل کورونا ٹیسٹنگ و حفاظتی اقدامات یقینی بنائے جائیں۔

یاد رہے حکومت نے 15 ستمبر سے ملک بھر میں تعلیمی ادارے کھولنے کا اعلان کیا ہے ، شفقت محمود نے کہا تھا کہ 15 ستمبر سے یونی ورسٹیاں اور کالجز کھولے جائیں گے، 15 دن تک حالات ٹھیک رہے تو تمام انسٹی ٹیوشنز کو کھول دیا جائے گا۔

معاون خصوصی ڈاکٹر فیصل نے کہا تھا کہ احتیاطی تدابیر کی تفصیلات ویب سائٹ پر موجود ہے، کرونا وبا سے متعلق صورت حال تسلی بخش نظر آ رہی ہیں، تاہم وبا کا پھیلاؤ روکنے کے لیے ایک کلاس روم میں 40 میں سے 20 طلبہ کو بلایا جائے، 20 بچوں کی ایک دن کلاس رکھی جائے اور 20 بچوں کی اگلے دن۔

ڈاکٹر فیصل کا کہنا تھا کہ طلبہ کے لیے ماسک کا استعمال لازمی ہوگا، طلبہ کپڑے کا ماسک بھی بنا کر پہن سکتے ہیں، اگر کسی بچے کو کھانسی یا بخار ہے تو اسے اسکول نہ بھیجا جائے۔

انھوں نے کہا کہ تعلیمی اداروں کو ہدایت کی گئی ہے کہ علامات والے طلبہ کا ٹیمپریچر چیک کیا جانے چاہیے، سماجی فاصلے پر عمل درآمد بھی یقینی بنایا جائے گا، تعلیمی اداروں میں داخل ہوتے وقت طلبہ کی اسکریننگ کی جائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں