The news is by your side.

Advertisement

بھارت: ریکارڈ وزنی بچے کی پیدائش

آسام: بھارتی ریاست آسام میں ایک ریکارڈ وزنی بچے کی پیدائش ہوئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی ریاست آسام کے ضلع چاچڑ میں ایک بچے کی پیدائش ہوئی ہے، جس کا وزن 5.2 کلو گرام ہے، ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ یہ بچہ ریاست آسام میں اب تک کا پیدا ہونے والا سب سے وزنی بچہ ہے۔

بچے کی پیدائش منگل کو سلیچر شہر کے ایک سرکاری اسپتال میں آپریشن کے ذریعے ہوئی، آپریشن میں آسام کے سینئر ڈاکٹرز کی ایک ٹیم میں حصہ لیا۔

رپورٹ کے مطابق بچے کے والدین جیا داس اور بادل داس کے ہاں یہ دوسرا بچہ ہے، پہلے بچے کا وزن بھی غیر معمولی تھا یعنی 3.8 کلو گرام تھا، جب کہ ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ ریاست آسام میں بچوں کی پیدائش کے وقت اوسط عمر 2.5 ہے۔

ڈاکٹرز نے کہا کہ بچے کی پیدائش مقررہ وقت سے کچھ دنوں بعد ہوئی تاہم انھیں یہ اندازہ نہیں تھا کہ اس کا وزن اتنا ہو سکتا ہے، سرکاری اسپتال کے ڈاکٹرز حنیف محمد اور افسر عالم لاسکر نے کہا ہمارے علم کے مطابق آسام میں اس سے زیادہ وزنی بچہ کبھی پیدا نہیں ہوا، ماضی میں 4 کلو گرام وزن کے بچوں کی پیدائش تو ہوئی ہے تاہم پانچ اعشاریہ دو کلو گرام وزن کے بچے کی پیدائش ایک منفرد کیس ہے۔

ڈاکٹر لاسکر نے بتایا کہ فیملی نے کرونا انفیکشن کے خوف کی وجہ سے ڈیلیوری میں تاخیر کر دی تھی، 29 مئی کو وضع حمل کے لیے ان کی اسپتال داخلے کی تاریخ تھی، تاہم وہ کرونا وبا کے دوران اسپتال داخل نہیں ہونا چاہتے تھے۔

بچے کے والد بادل داس نے بتایا کہ ان دنوں ہر اسپتال میں کرونا کے مریضوں کا علاج ہو رہا ہے، جس کی وجہ سے میں متذبذب تھا، لیکن آخر کار ہم نے اسپتال جانے کا فیصلہ کر لیا، اور ڈاکٹرز کا شکریہ کہ انھوں نے میری بیوی اور نوزائیدہ کی جان بچائی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں