The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس سے بچاؤ کی دوا ایجاد کرلی، آسٹریلیا کے محققین کا دعویٰ

سڈنی : آسٹریلیا کے سائنسدانوں نے دعویٰ کیا ہے کہ انہوں نے کورونا وائرس سے بچاؤ کے لئے دو دوائیں ایجاد کرلی ہیں، اس دوا سے علاج کے بعد مریض میں کسی قسم کا وائرس نہیں رہے گا۔

ایک جانب تو کورونا وائرس نے دنیا بھر میں اپنی تباہ کاریاں مچائی ہوئی ہیں تو دوسری طرف محققین اور سائنسدان بھی اس وائرس کے انسداد کیلئے دن رات کوششوں میں مصروف ہیں۔

اس حوالے سے آسٹریلیا میں محققین نے دعویٰ کیا ہے کہ انہوں نے ایسی دو ادویات تیار کی ہیں جن سے کورونا وائرس سے متاثرہ مریض کا علاج ممکن ہوسکے گا۔

کیونسلینڈ سینٹر برائے کلینیکل ریسرچ کے ڈائریکٹر ڈیوڈ پیٹرسن نے خبررساں ایجنسی کو بتایا کہ یہ دو دوائیں جو ٹیسٹ ٹیوب میں جانچ کی گئی تھیں، وہ کورونا وائرس کو روکنے میں کامیاب ثابت ہوئیں۔

ان دواؤں سے کوروناوائرس کا علاج ممکن ہوسکے گا۔ اس میں سے ایک ایچ آئی وی کی دوا ہے اور دوسری ایک ملیریا سے بچنے والی دوا ہے جسے کلوروکین کہتے ہیں۔

پیٹرسن نے بتایا کہ آسٹریلیا میں کووڈ 19 کے پہلے چند مریضوں کو یہ دوائیں دی گئیں جس کے بعد وہ پوری طرح ٹھیک ہوگئے۔ اس لئے یہ ممکنہ طور پر موثر علاج ہے۔ اس علاج کے بعد مریض میں کسی قسم کا وائرس نہیں ملے گا۔

Possible COVID-19 Cure

Scientists are working on finding a vaccine for Covid-19, and a group of researchers reckon they’re close to finding a potential cure – they’ve found 2 drugs which in test-tube studies both kill the virus, and now they want to trial it on humans – they just need the money.

Posted by The Project on Monday, March 16, 2020

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں