The news is by your side.

Advertisement

ان تمام پاکستانیوں کیساتھ کھڑے ہیں، جو دہشت گردی کی مخالفت کرتے ہیں، آسٹریلوی ہائی کمشنر

کراچی: آسٹریلوی ہائی کمشنرمارگریٹ ایڈمزسن نے یوم پاکستان پر مبارک باد دیتے ہوئے کہا ان تمام پاکستانیوں کیساتھ کھڑےہیں جودہشتگردی کی  مخالفت کرتے ہیں، دولت مشترکہ اور کرکٹ میں میراث ہمارا وفاقی نظام حکومت ہے۔

تفصیلات کے مطابق آسٹریلوی ہائی کمشنرمارگریٹ ایڈمزسن نے یوم پاکستان پر  مبارک باد دیتے ہوئے اپنے پیغام میں کہا آسٹریلیا اور پاکستان کی بہت زیادہ چیزیں ملتی جلتی ہیں ، دولت مشترکہ اور کرکٹ میں میراث ہمارا وفاقی نظام حکومت ہے۔

مارگریٹ ایڈمزسن کا کہنا تھا 60 ہزار سے زائد پاکستانی آسٹریلیا میں قیام پذیر ہیں، ہمارا مشترکہ عزم اور دہشت گردی کے خلاف ہماری مخالفت، نیوزی لینڈمیں مساجدپر دہشت گردی کے حملوں سے ہم غمزدہ اور پریشان ہیں۔

آسٹریلوی ہائی کمشنر نے مزید کہا ان تمام پاکستانیوں کیساتھ کھڑے ہیں، جو دہشت گردی کی مخالفت کرتے ہیں۔

مزید پڑھیں : یوم پاکستان پراسلام آباد میں مسلح افواج کی شاندار پریڈ

خیال رہے آج یوم پاکستان ملی جوش اور جزبے سے منایا جار ہا ہے، دن کا آغاز وطن عزیز کی سلامتی کیلئے خصوصی دعاوں سے ہواجبکہ وفاقی دارلحکومت  اسلام اباد کا کیولری گرائونڈ اکتیس توپوں کی سلامی سے گونج اٹھا۔

یوم پاکستان کے دن اسلام آباد کے پریڈ گراؤنڈ میں مسلح افواج کی شاندار پریڈ ہوئی ،سعودی عرب اور آذربائیجان کے دستوں نے پریڈ میں شرکت کی،  تقریب کے مہمان خصوصی ملیشیا کے وزیراعظم مہاتیرمحمد تھے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں