The news is by your side.

Advertisement

چین : خاتون پر برفانی تودہ گرنے کا خوفناک منظر، ویڈیو وائرل

ہیبی : چین میں ایک خاتون پر برفانی تودہ گرنے اور اس کے تقریباً موت کے قریب جانے کی ہولناک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق یہ خوفناک واقعہ چین کے صوبے ہیبی کے شہر لانگ فانگ میں پیش آیا جسے دیکھنے والے دم بخود رہ گئے۔

مذکورہ ویڈٰیو میں ایک خاتون کو اپنے گھر کے باہر سیڑھیاں چڑھتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے خاتون جیسے ہی دروازے کے قریب پہنچی ہی تھی کہ اچانک اسے آواز آئی۔

خاتون نے بےاختیار اوپر کی جانب دیکھا تو برف کا بڑا سا تودا اوپر سے گرا جس کی آواز کسی دھماکے سے کم نہ تھی، خاتون اس کی زد میں آنے ہی والی تھی کہ خوش قسمتی سے وہ پیچھے ہٹی اور اس کی جان بچ گئی۔

مذکورہ خاتون اگر بروقت پیچھے نہ ہٹ پاتی تو یقینی طور پر وہ اس برف کے تودے کے نیچے آکر ہلاک یا شدید زخمی ہوسکتی تھی، اس خاتون کے گھر سیڑھیاں پوری طرح برف سے ڈھک چکی تھیں اور وہ خوفزدہ ہوکر دروازے سے دور جاکر کھڑی ہوگئی۔

میڈیا رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ اس وقت شمالی چین کے کئی علاقے شدید سردی کی لپیٹ میں ہیں اور ان میں اس سال کی پہلی برف باری بھی ہوئی ہے۔

ماہرین موسمیات کا خیال ہے کہ موسمیاتی تبدیلی کی وجہ سے موسم سرما معمول سے تقریباً ایک ماہ پہلے آیا ہے اور اس میں پہلے کی نسبت شدت زیادہ ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں