The news is by your side.

Advertisement

سلیکٹڈ وزیراعظم کو بھگانا اور پاکستان بچانا ہے، بلاول بھٹو

ٹنڈو محمد خان: چیئرمین پاکستان پیپلز پارٹی بلاول بھٹو کا کہنا ہے کہ سلیکٹڈ کو بھگانےاور پاکستان کو بچانےکا وقت آگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی پی پی کا وفاقی حکومت کے خلاف ‘ عوامی مارچ’ اسلام آباد کی جانب رواں دواں ہیں، لانگ مارچ کے شرکا نے آج دوسرے روز ٹنڈو محمد خان سے اپنے سفر کا آغاز کیا۔

چیئرمین پاکستان پیپلز پارٹی بلاول بھٹو نے جم غفیر شرکا سے جذباتی خطاب کیا ، بلاول بھٹو نے کہا کہ عوام کوحقوق دلانے کے مقصد اور جدوجہد کیلئے نکلے ہیں، انشاللہ یہ عوامی مارچ کامیاب رہے گا۔

بلاول بھٹو نے شرکا سے مخاطب ہوتے ہوئے کہا کہ ٹنڈومحمد خان والو کیا آپ کو تبدیلی پسند آئی؟ اگر تبدیلی نہیں آئی تو وقت آگیا کہ ہم نے سلیکٹڈ کو بھگانا ہے، ہم نے سلیکٹڈ وزیراعظم کو بھگانا اور پاکستان بچاناہے۔

چیئرمین پاکستان پیپلز پارٹی کا کہنا تھا کہ عام آدمی مہنگائی کی سونامی میں ڈوب رہاہے، آج ایک بار پھر عوام مشکل میں،کسان اور مزدورپریشان ہیں، آپ نے پاکستان کے غریب عوام کو مشکل سے نکالنا ہے۔

بلاول بھٹو کا مزید کہنا تھا کہ مساوات ہماری معیشت اور طاقت کا سرچشمہ عوام ، شہادت ہماری منزل ہے، ہمارا منشور ، نظریہ وہی ہے جو قائد عوام اوربینظیر بھٹونےدیاتھا، پی پی کے جیالوں نے ہر دور کے آمر کا ڈٹ کا مقابلہ کیا اور اب سلیکٹڈ وزیراعظم کو بھی گھر بھیج کر دم لیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں