The news is by your side.

Advertisement

ایان علی کی کراچی یونیورسٹی کی تقریب میں آمد پر سوشل میڈیا پر تنقید

سپر ماڈل ایان علی ایک محکمہ منصوبے کا افتتاح کرنے کیلئے کراچی یونیورسٹی پہنچ گئی، مہمان خصوصی کے طور پر بھاری رقم لانڈرنگ اسکینڈل میں قرار مجرم ایان علی کو یونیورسٹی میں مدعو کرنے کے لئے سوشل میڈیا پر لوگوں نے غصہ کا اظہار کیا۔

ٹوئیٹر صارفین نے کراچی یونیورسٹی کے اس اقدام کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے یونیورسٹی انتظامیہ سے سوال کیا کہ  ایان علی کو مہمانِ خصوصی کے طور پر کیوں مدعو کیا گیا۔

ماڈل ایان علی کو پبلک ایڈمنسٹریشن کے سیکشن کی جانب سے دو طالب علموں کی ایک جوائنٹ وینچر کا افتتاح کرنے کے لئے مدعو کیا گیا، جس کا مقصد  ان کے منافع سے تناسب کی ایک مقررہ رقم معذور افراد کی مدد کیلئے عطیہ کی جائے گی۔

shahida

ایان علی نے اپنی فیس بک پوسٹ میں کہا کہ انہوں نے سماجی مقصد کے لئے وینچر کے افتتاح کیلئے مہمان خصوصی کے طور پر مجھے مدعو کیا، جس کے بعد میری ٹیم نے چپس این ڈیپس پر تحقیق کی اور میں ان لوگوں کے کام سے متاثر ہوئی کیونکہ یہ نوجوان پڑھائی اور کام کے ساتھ غریبوں کی مدد کرنے کا جو کام وہ کر رہے ہیں، وہ کرنا اتنا آسان نہیں۔

منی لانڈرنگ کیس کے ذکر کئے بغیر ایان علی نے طالب علموں پر زور دیا کہ افواہوں کی بنیاد پر کسی بھی چیز کے بارے میں اپنے خیال پیدا نہیں کرنا چاہئے، اصل حقائق جان کر ہی اس کے بعد ان کے نقطۂ نظر کے ساتھ آگے بڑھنا چاہیے۔

تقریب کے اختتام پر ایان علی کو ایک ‘ تعریفی شیلڈ سے بھی نوازا گیا۔

یاد رہے کہ ماڈل ایان علی کو 14 مارچ کو بے نظیر انٹرنیشنل ائیرپورٹ سے منی لانڈرنگ کے الزام میں گرفتار کیا گیا تھا، ایان علی سے 5 لاکھ ڈالر برآمد ہوئے تھے، جس کے بعد122 دن کے بعد ضمانت پر رہا ہوئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں