The news is by your side.

ٹیم میں شامل نہ کرنے پر شعیب ملک کا بابر سے متعلق اہم انکشاف

پاکستان کے سابق کپتان شعیب ملک نے انکشاف کیا ہے کہ بابراعظم نے پہلے ہی بتا دیا تھا کہ وہ ورلڈکپ ٹی ٹوئنٹی کا حصہ نہیں ہیں۔

ایک انٹریو میں شعیب ملک نے کہا کہ ایشیاکپ کے دوران بابراعظم نے کہا کہ ورلڈکپ یہی اسکواڈ کھیلے گا انہوں نے مجھے مسلسل اسکواڈ سے آگاہ کیے رکھا اور بتانے کی کوشش کرتے رہے کہ میں ٹیم کا حصہ نہیں ہوں گا۔

شعیب ملک نے کہا کہ ٹیم میں شامل نہ کرنے پر میری بابراعظم سے کوئی ناراضی نہیں ہے میں ان کے لیے دعاگو ہوں کہ وہ اچھا کھیلیں اور ٹیم کی پرفارمنس بھی اچھی ہو میری دعائیں بابر کے ساتھ ہیں۔

سابق کپتان نے کہا کہ بابراعظم کو اپنا چھوٹا بھائی سمجھتا ہوں جب جب بابر کو میری ضرورت پڑی خواہ ٹیم یا اس کی اپنی کارکردگی سے متعلق ہو تو میں معاونت کرتا رہا ہوں اور آگے بھی کرتا رہوں گا۔

ان کا کہنا تھا کہ جب بابراعظم کپتان بن گئے تو ان سے فاصلہ اختیار کر لیا تاکہ وہ اپنے فیصلے بہتر انداز میں کر سکیں قیادت میں اکیلے رہنے سے ہی کپتان بہت کچھ سیکھتا ہے۔

شعیب ملک کا کہنا تھا کہ ٹیم میں شامل نہ کرنے پر مجھے کوئی افسوس نہیں ہے میں یہ نہیں سوچتا تھا کہ ٹیم میں شامل نہیں کیا تو ناراض ہو جاؤں، چاہتا ہوں کہ بابر اچھی طرح قیادت کرے اور ٹیم کی رینکنگ اچھی ہو۔

Comments

یہ بھی پڑھیں