The news is by your side.

بحرانی کیفیت کے باعث قوم قبل ازوقت انتخابات چاہتی ہے، بابر اعوان

اسلام آباد : رہنما پاکستان تحریک انصاف بابر اعوان نے کہا ہے کہ غیر یقینی صورت حال میں قوم فوری نئے انتخابات چاہتی ہے چنانچہ نااہل حکومت مستعفی ہوکر قبل از وقت انتخابات کے لیے راہموار کرے.

وہ فیض آباد دھرنے کے خلاف ہونے والے آپریشن پر ردعمل دے رہے تھے، بابر اعوان کا کہنا تھا کہ تجربہ کار ٹیم کا دعوی کرنے والے نوازشریف نے اپنی 3 حکومتوں کے بعد بھی ایک معذور ٹیم ہی تیارکی ہے.

انہوں نے احسن اقبال کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ وزیر داخلہ پاکستان کے لئے پورس کا ہاتھی ثابت ہوا ہے جنہوں نے دھرنا 3 گھنٹے میں ختم کرانے کا کہہ کر پورا ملک ہی 3 دن کے لیے بند کرا دیا اس لیے دھرنے میں ہونے والے املاک کا نقصان احسن اقبال سے وصول کیا جائے.

بابر اعوان کا مزید کہنا تھا کہ مسلم لیگ ( ن) نے عوام کی عدالت کا ٹریلر دیکھ لیا ہے سڑکیں کھل گئی ہیں اور اب لوہے کے چنے ہونے کا دعوی کرنے والے اپنے محفوظ پناہ گاہوں سے باہر نکل آئیں اور عوامی عدالت کا سامنا کریں تو کیا نوازشریف اب بھی عوام کی عدالت میں جانے کو تیارہیں؟


 فیض آباد انٹرچینج پردھرنا ختم‘ نظامِ زندگی بحال


خیال رہے کہ آرمی چیف قمر باجوہ کی ہدایت پر دھرنا مظاہرین سے ہونے والے معاہدے کے بعد حکومت راجہ ظفر الحق کمیٹی کو شائع کرنے اور وفاقی وزیر قانون کے استعفیٰ کے لیے رضامند ہو گئی تھی جس کے بعد 21 دنوں سے جاری دھرنا ختم کرنے کا اعلان کرکے فیض آباد شاہراہ عوام کے لیے کھول دی گئی ہے.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں