The news is by your side.

Advertisement

لاہور، پشاور : نشہ آور ادویات اور منشیات بیرون ملک اسمگل کرنے کی کوشش ناکام، ملزمان گرفتار

لاہور / پشاور : اے ایس ایف اور اے این ایف کے عملے نے لاہور اور پشاور ایئرپورٹ پر نشہ آور ادویات اور منشیات بیرون ملک اسمگل کرنے کی کوشش ناکام بنادی، ملزمان کو گرفتار کرکے مزید تفتیش جاری ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایئر پورٹ سیکیورٹی فورس (اے ایس ایف) نے لاہور ایئرپورٹ پر کامیاب کارروائی کرتے ہوئے نشہ آور ادویات کی اسمگلنگ کی کوشش ناکام بنا دی۔

غیرملکی پرواز ڈبلیو وائی344سے مسقط جانے والے مسافر محمدعلی سے نشہ آور ممنوعہ ادویات کو قبضے میں لے کر حراست میں لے کراے  ایس ایف نے دوران چیکنگ مذکورہ مسافر کے سامان میں چھپائی گئی 3700نشہ آور دوائیں برآمد کی تھیں، اے ایس ایف نے ملزم کو مزید تفتیش کیلئے اےاین ایف کے حوالے کردیا۔

علاوہ ازیں پشاور کے باچا خان انٹرنیشنل ائیر پورٹ پر ایک ہی دن میں دوسری بار منشیات بیرون ملک اسمگل کرنے کی کوشش ناکام بنادی گئی۔

اس حوالے سے اے این ایف ذرائع کا کہنا ہے کہ باچا خان انٹر نیشنل ایئرپورٹ پر اے این ایف نے بروقت کارروائی کرکے مسافر سے کروڑوں روپے مالیت کی ڈھائی کلو گرام سے زائد ہیروئن برآمد کرلی۔

سول ایویشن اتھارٹی کے قائم کردہ جوائنٹ سرچ بیگجز کاونٹر پر جب اے این ایف نے مسافر کے سامان کی تلاشی لی تو مسافر نے بیگوں کے مختلف خفیہ خانوں آئس اور ہیروئن چھپا رکھی تھی۔

مسافر شریف خان غیر ملکی ایئرلائن کی پرواز کیو آر 60کے ذریعے دوحہ جارہا تھا، مسافر شریف خان نے بیگ کے خفیہ خانوں میں 950گرام آئس ہیروئن اور 1675گرام اعلیٰ کوالٹی کی ہیروئن چھپا رکھی تھی۔

جس کی بین الاقوامی منڈی میں کروڑوں روپے مالیت بتائی جاتی ہے، اے این ایف نے مسافر کو حراست میں لے کر تفتیش شروع کردی، پشاور ایئرپورٹ پر ایک ماہ کے دوران اے این ایف کی یہ بڑی کارروائی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں