spot_img

تازہ ترین

بانی پی‌ ٹی آئی نے صدر کے لیے کِسے نامزد کیا؟ نام سامنے آگیا

اسلام آباد : سنی اتحاد کونسل کی جانب سے...

ملک کا اگلا وزیراعظم کون ؟ فیصلہ کل ہوگا

اسلام آباد :پاکستان کے نئے وزیراعظم کا انتخاب کل...

کراچی میں بارش کے بعد سردی مزید بڑھ گئی

شہر قائد میں گزشتہ روز ہونے والی بارش کے...

کراچی میں موسلا دھار بارش کا کوئی امکان نہیں، چیف میٹرولوجسٹ

چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کہا ہے کہ کراچی...

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

الیکشن سے چند روز قبل مزید بارشوں اور برفباری کی پیشگوئی

اسلام آباد: محکمہ موسمیات نے 8 فروری کو ہونے والے عام انتخابات 2024 سے چند روز قبل ملک بھر میں مزید بارشوں اور برفباری کی پیشگوئی کر دی۔

محکمہ موسمیات کے مطابق ملک میں 4 فروری تک مزید بارش اور برفباری کا امکان ہے، مغربی ہواؤں کا سلسلہ ملک پر اثر انداز ہو رہا ہے جو 4 فروری تک برقرار رہے گا، 2 سے 3 فروری کے درمیان کراچی، سکھر، لاڑکانہ اور دادو میں ہلکی اور درمیانی بارش کا امکان ہے۔

میرپور خاص، شہید بینظیر آباد، جیکب آباد اور کشمور میں بھی ہلکی سے درمیانی بارش متوقع ہے۔ محکمہ موسمیات نے بتایا کہ سندھ کے دیگر علاقوں میں موسم سرد اور مطلع جزوی ابر آلود رہے گا، موسلادھار بارش کے باعث بلوچستان کے ندی نالوں میں طغیانی کا خدشہ ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق بلوچستان کے مختلف شہروں میں 2 سے 3 فروری تک بارش اور پہاڑوں پر برفباری کا امکان ہے، کوئٹہ، گوادر، نوکنڈی، دالبندین، چاغی، قلات، خضدار، لسبیلہ اور آواران میں بارش کا امکان ہے۔

اسی طرح تربت، کیچ، جیوانی، پسنی، اورماڑہ، پنجگور، خاران، نوشکی، واشک ،مستونگ، سبی، نصیر آباد، ژوب، شیرانی، بارکھان، موسیٰ خیل، کوہلو، جھل مگسی، لورالائی، زیارت، چمن، پشین، قلعہ عبداللہ اور قلعہ سیف اللہ میں بارش کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات نے امکان ظاہر کیا کہ گلگت بلتستان اور آزاد کشمیر موسلادھار بارش اور پہاڑوں پر برفباری ہو سکتی ہے۔ پنجاب اور خیبر پختونخوا کے بیشتر شہروں میں بارش اور پہاڑوں پر برفباری کا امکان ہے۔

Comments

- Advertisement -