The news is by your side.

امریکی صدر جوبائیڈن نے ’’ٹوئٹر‘‘ کو جھوٹا قرار دے دیا

واشنگٹن : امریکہ کے صدر جوبائیڈن ٹوئٹر کے مالک ایلن مسک سے ناراضگی کا اظہار کیا ہے، ان کا کہنا ہے کہ ٹوئٹر پوری دنیا میں جھوٹ پھیلانے کا سبب ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدر جو بائیڈن نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر کو خریدنے والے ایلن مسک پر کڑی تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ مائیکرو بلاگنگ پلیٹ فارم دنیا بھر میں جھوٹ پھیلاتا ہے۔

غیرملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق یہ بات جوبائیڈن نے گزشتہ روز شکاگو میں فنڈ ریزنگ کی ایک تقریب کے دوران گفتگو کرتے ہوئے کہی۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم سب اس بارے میں فکرمند ہیں کہ ایلن مسک نے ایک ایسا ادارہ (ٹوئٹر) خریدا ہے، جو دنیا بھر میں جھوٹ پھیلاتا ہے۔ امریکہ میں اب کوئی ایڈیٹر نہیں ہے۔، ہم کیسے یہ امید کریں کہ نئی نسل کو یہ سمجھنے کی اہلیت ہوگی کہ یہ ان کیلئے کتنا بڑا خطرہ ہے؟

دوسری جانب 40سے زائد اداروں کے سربراہان کے گروپ نے ٹوئٹر کے سب سے بڑے 20 اشتہار دہندگان کو ٹوئٹر کی فنڈنگ کو روکنے کے لیے ایک کھلا خط بھیجا ہے، جس میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ یہ ادارہ(ٹوئٹر) نفرت اور غلط تشہیر پھیلانے کا بڑا سبب ہے۔

علاوہ ازیں ٹیسلا کے سی ای او ایلون مسک نے جمعہ کے روز کیے گئے اپنے ٹوئٹ میں لکھا ہے کہ ٹوئٹر کسی بھی چیز کے بارے میں درست معلومات کو سنسر نہیں کرے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں