The news is by your side.

Advertisement

بلاول بھٹو کی جناح اسپتال آمد، ٹرین حادثے کے زخمیوں کی عیادت

کراچی: پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے جناح اسپتال کراچی میں ٹرین حادثے کے زخمیوں عیادت کرتے ہوئے کہا کہ میں سندھ حکومت سے کہوں گا کہ وہ جاں بحق افراد کو زمین دیں اور زخمیوں کی مالی مدد کریں۔

پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کراچی جناح اسپتال میں ٹرین حادثے کے زخمیوں کی عیادت کی۔ زخمیوں کی عیادت کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بلاول بھٹو نے کہا کہ مینڈیٹ کا مطلب یہ نہیں کہ عوام کو جواب نہ دیا جائے۔

bilawal-new-2

bilawal-new-3

bilawal-new-4

بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ سندھ حکومت سے کہوں کا کہ جاں بحق افراد کو زمین دی جائے اور زخمیوں کی مالی مدد کی جائے۔ ہم دہشت گردی اور حادثات پر سیاست نہیں کرتے۔

انہوں نے زخمیوں کی دیکھ بھال اور علاج معالجے پر اطمینان کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ اسٹاف اور ڈاکٹرز زخمیوں کا بہترین علاج کر رہے ہیں۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ میں مانتا ہوں کہ پیپلز پارٹی 8 سال حکومت میں رہی، اس سے قبل میری والدہ دو بار حکومت میں آئیں، اس سے پہلے میرے نانا بھی وزیر اعظم رہے، ہم نے جو کام کیے وہ سب کے سامنے ہیں لیکن مجھے اعتراف ہے کہ ابھی بھی بہت سے کام باقی ہیں۔

بلاول بھٹو زرداری جناح اسپتال میں ٹرین حادثے کے زخمیوں کی عیادت کرنے آئے تھے۔ آج علیٰ الصبح ہونے والا یہ حادثہ دو ٹرینوں کے ٹکرانے کے باعث پیش آیا تھا جس میں اب تک 20 افراد جاں بحق ہو چکے ہیں۔

جناح اسپتال میں زخمیوں کی عیادت کے بعد بلاول بھٹو پنجاب کے دورے پر روانہ ہوگئے ہیں جہاں وہ سیاسی سرگرمیوں میں حصہ لیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں