site
stats
پاکستان

شادی کی جلدی کیا ہے، ابھی تو انتیس سال کا ہی ہوں، بلاول

لاہور : شادی کی تقریب کے دوران صحافی کے شادی کے سوال پر بلاول بھٹو شرما گئے اور کہا کہ شادی کا ابھی ارادہ نہیں، جلدی کیا ہے، ابھی تو انتیس سال کا ہی ہوں۔

تفصیلات کے مطابق پیپلزپارٹی کے چیرمین بلاول بھٹو زرداری نے سماجی تقریبات میں بڑھ چڑھ کر حصہ لینا شروع کردیا۔ لاہور میں ہونے والی دو شادیوں میں شرکت کی۔

چیرمین پیپلز پارٹی دوپہر میں مرکزی سیکرٹری اطلاعات چودھری منظور کے بھتیجے کی شادی میں شریک ہوئے جبکہ رات کو پیپلز پارٹی کے رہنما منظور مانیکا کی بیٹی کی شادی میں شرکت کی۔

شادی کی تقریب کے دوران صحافی نے ان کی شادی سے متعلق سوال کرلیا، جس پر ماحول خوشگوار ہوگیا، بلاول بھٹو شادی سے متعلق سوال پر شرما گئے اور کہا شادی کا ارادہ ابھی نہیں، جلدی کیا ہے، ابھی انتیس سال کا ہوں، شادی بھی ہوجائے گی۔


مزید پڑھیں : شادی بہنوں کی پسند سے کروں گا،بلاول بھٹو زرداری


اس سے پہلے گھوٹکی میں چئیرمین پیپلز پارٹی شادی کا اشارہ کرچکے ہیں کہا تھا کہ شادی کی کئی پیشکشیں ہوئی ہیں تاہم میں شادی اپنی بہنوں کی مرضی سے ہی کروں گا۔

دوسری جانب شادی کی تقریب میں پیپلز پارٹی کے رہنماوں سمیت شیخ رشیدبھی شامل تھے ، سربراہ عوامی مسلم لیگ شیخ رشید نے کہا کہ عمران کا آصف زرداری پر تنقید حق ہے، بلاول کا وہ خود دفاع کریں گے، عمران بلاول پر نہیں زرداری پر تنقید کرتے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top