The news is by your side.

Advertisement

احتساب کے نام پر ڈھونگ رچایا جارہا ہے، زرداری نے جیل کاٹی سر نہیں جھکایا، بلاول بھٹو

نوابشاہ : چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو نے کہا ہے کہ احتساب کے نام پر ملک میں ڈھونگ رچایا جارہا ہے، آصف زرداری کا جرم یہ ہے کہ اس نے وفاق کو مضبوط کیا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے بے نظیر بھٹو کی سالگرہ پر نوابشاہ میں جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کیا، بلاول بھٹو نے کہا کہ بینظیر جب پیدا ہوئیں تو ان کی پہچان پاکستان تھی اور جب وہ شہید ہوئیں تو بھی ان کی پہچان پاکستانی تھی، بینظیر ایسی بیٹی تھی جس پر ماں باپ فخر کرتے تھے، انہوں نے آمروں سے ٹکرلی تو آمریت پاش پاش ہوگئی، پوری دنیا نے یہ مانا کہ بینظیر واقعی بینظیر ہے، انہوں نے سیاست میں قدم رکھا تو سیاست میں نئی روح پھونک دی۔

افسوس کہ آج21جون 2019کو جمہوریت کا سورج ڈوب رہا ہے، انہوں نے کہا کہ آصف زرداری نے وزارت عظمیٰ کی پیشکش ٹھکرائی، انہوں نے جیل کاٹی سر نہیں جھکایا اور شہید بی بی کاقول نبھایا اور آج بھی شہید بی بی کا قول نبھارہے ہیں، بی بی تیرا بیٹاکہہ رہاہے تیرا آصف بیمار ہے لیکن جھکا نہیں ہے۔

وزیر داخلہ، وزیردفاع اور اسپیکرپنجاب اسمبلی کےخلاف مقدمات ہیں تو وہ آزاد کیوں ہیں؟آصف زرداری توہنستے ہوئے جیل میں چلے گئے۔ پورے پاکستان کوآصف زرداری پرفخرہے۔

بلاول بھٹو کا مزید کہنا تھا کہ18ویں ترمیم کوختم کرنے کی کوشش کی جارہی ہے، یہ حکومت صوبوں کےاختیارات چھینناچاہتی ہے، آصف زرداری کاجرم یہ ہے کہ اس نے صوبوں کو حقوق دیئے، اگر عوام کو حقوق دینا جرم ہے تو یہ جرم ہم باربار کرتے رہیں گے۔

لوگ چندہ مانگ کر اسپتال بناتے ہیں اور اس کی بنیاد پر باتیں کرتے ہیں،بلاول بھٹو نے کہا کہ اپنے نانا کی سوچ کو آگے لے کر آگے جانا چاتا ہوں،اربوں کا الزام لگا کر صرف تین کروڑ روپے پر آصف زرداری کو گرفتارکیا گیا، ہمیں پتہ ہے آصف زرداری کو سیاسی انتقام کا نشانہ بنایا جارہاہے۔

چیئرمین پیپلزپارٹی نے وزیر اعظم کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ خان صاحب تم ظلم اتنا ہی کرو جتنا خود برداشت کرسکتے ہو، خان صاحب دعا کریں تمہارے بعد آصف زرداری کی حکومت آئے لیکن آصف زرداری کسی سے انتقام نہیں لیتا اور اگر ن لیگ کی حکومت آئی تو تمہارے گھر میں بھی عورتیں ہیں۔

مولانا کی حکومت آئی تو تمہیں سنگسار کیا جائے گا، تم 70سال کے بوڑھے ہو میں 30سال کا نوجوان ہوں، یہ کہتا تھا ہمیں رولائے گا مگر ہم نے ہنستے ہوئے بزرگ باپ کو جیل بھیجا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں