شکارپور،بلاول بھٹوکی شہید پولیس اہلکارکےگھرآمد اور فاتحہ خوانی -
The news is by your side.

Advertisement

شکارپور،بلاول بھٹوکی شہید پولیس اہلکارکےگھرآمد اور فاتحہ خوانی

شکارپور: پاکستان پیپلزپارٹی کے سربراہ بلاول بھٹو زرداری خان پور بم دھماکے میں شہیداہلکار رفیق قریشی کے لواحقین سے تعزیت کے لیے اہلکار کے گھر آمد فاتحہ خوانی بھی کی۔

Bilawal visits martyred policeman’s house in… by arynews

تفصیلات کے مطابق پاکستان پیپلز پارٹی کے چیرمین بلاول بھٹو زرداری وزیر اعلی سندھ کے ہمراہ شکارپورکی تحصیل خان پور کی امام بارگاہ میں جمعہ کی نماز کے دوران خود کش بمبار کو روکنے والے پولیس اہلکارکی شہادت کے بعد اُن کے گھر تعزیت کے لیے پہنچ گئے۔

بلاول بھٹو پولیس اہلکار رفیق قریشی کے لواحقین سے ملاقات کے دوران فاتحہ خوانی کی اور دعائے مغفرت کے بعد حکومت سندھ کی جانب سے اعزازی انعام پیش کیا جب کہ شہید اہلکار کے اہل خانہ کو سرکاری نوکری کی پیشکش کی۔

بعدازاں چیرمین پی پی پی ضلع شکار پور میں پارٹی کے جیالوں،اراکین اسمبلی اور مقامی رہنماؤں سے بھی ملاقاتیں کریں گے اور ضلع میں تنظیم نو اور ترقیاتی اسکیموں اور آئندہ ہونے والے الیکشن کی تیاریوں کے حوالے سے مشاورت کریں گے۔

اے آر وائی کے مقامی رپورٹر آغا اسرار کے مطابق شکارپور میں بلاول بھٹو کی آمد کے موقع پر استقبال کی تیاریاں مکمل ہیں ضلعی انتظامیہ متحرک ہو چکی ہے اور صفائی ستھرائی کے انتظام کو آخری شکل دے رہی ہے جب کہ کارکنان کی کثیر تعداد پارٹی دفتر پر جمع ہونا شروع ہو چکے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں