site
stats
عالمی خبریں

عراق میں سیکیورٹی چیک پوسٹ پر دھماکہ.7 افراد ہلاک 11 زخمی

بغداد : عراق کے دارالحکومت بغداد میں ایک سکیورٹی چیک پوسٹ پر ہونے والے کار خودکش بم دھماکے میں 7 افراد ہلاک جب کہ 11زخمی ہو گئے ہیں۔

غیر ملکی خبر رساں ایجینسی کے مطابق بغداد کے شمال میں واقع راشدیہ کے علاقہ میں واقع سیکیورٹی چیک پوسٹ پر ایک خودکش بمبار نے بارود سے بھری گاڑی ٹکرا کر چیک پوسٹ کو اڑادیا۔دھماکے سے بڑے پیمانے پر تباہی پھیل گئی اور سات افراد لقمہ اجل بن گئے۔

دھماکے سے زخمی افراد کو قریبی اسپتال منتقل کیا گیا جہاں اسپتال نے 7 افراد کی ہلاکت کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ دھماکے سے زخمی ہونے والے 11 افراد کو طبی امداد دی جا رہی ہے جس میں 5 زخمیوں کی حالت تشویشناک ہے۔

برطانوی خبررساں ادارے کے مطابق فوری طور پر اس حملے کی ذمہ داری کسی نے قبول نہیں کی تاہم دھماکے کی نوعیت اور طریقہ واردات سے اندازہ لگانا مشکل نہیں کہ یہ دھماکہ بھی ایسےشدت پسند تنظیم داعش نے کرایا ہو جوعراقی دارالحکومت بغداد سمیت ملک کے مختلف حصوں میں اس قسم کے بم حملوں میں ملوث رہی ہے اور ذمہ داری بھی قبول کرتی رہی ہے۔

یاد رہے اسی علاقے میں گزشتہ منگل کو بھی ایک دھماکہ کیا گیا تھا جس میں 9 افراد ہلاک ہو گئے تھے۔

علاوہ ازیں 3 جولائی کو عراق کے ضلع وسطی کرادہ میں ایک خونریز بم دھماکہ میں 292افراد جاں بحق ہو گئے تھے یہ دھماکہ عراق میں گزشتہ 13 سال سے جاری کشیدگی کے دوران ہونے والا سب سے بھیانک اور خونریز حملہ تھا۔

واضح رہے کہ امریکی حمایت یافتہ عراقی آرمی کی جانب سے حالیہ دنوں میں داعش کے خلاف کچھ پیشرفت نظر آئی ہے جس میں اس نے عراقی شہر رمادی کا قبضہ شدت پسند تنظیم سے چھڑالیا ہے لیکن ناقدین کا کہنا ہے وہاں صورتحال تاحال ابتر ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top