The news is by your side.

Advertisement

‘ بی آر ٹی منصوبے کا افتتاح 2021 میں ہوگا ‘

پشاور : خیبر پختونخوا کے وزیر محنت و ثقافت شوکت علی یوسفزئی کا کہنا ہے کہ بی آر ٹی منصوبے کا افتتاح 2021 میں ہوگا اور سب سے اونچی اور سب سے طویل کار کیبل کا منصوبہ وزیراعظم کاشعبہ سیاحت کےوژن کاحصہ ہے۔

تفصیلات کے مطابق خیبر پختونخوا کے وزیر محنت و ثقافت شوکت علی یوسفزئی نے اپنے بیان میں کہا کہ بی آرٹی کا2021 میں افتتاح ہوگا ، کیبل کارکامنصوبہ وزیراعظم کاشعبہ سیاحت کےوژن کاحصہ ہے، یہ منصوبہ دوصوبوں کوایک دوسرے ملائے گا۔

شوکت یوسفزئی کا کہنا تھا کہ منصوبہ مکمل ہونےپردنیاکاطویل ترین کیبل کارمنصوبہ ہوگا، وزیراعلیٰ کے پی نے منصوبےکی فزیبلٹی رپورٹ کی منظوری دیدی ہے، منصوبےکےمختلف اسٹیشنزپرکارپارکنگ کی سہولت مل سکےگی اور یہ سب سے اونچی اور سب سے طویل کار کیبل ہوگی۔

صوبائی وزیر نے کہا کہ مجوزہ علاقہ میں زمین کےحصول کاکوئی مسئلہ نہیں ہے، منصوبہ بہت زیادہ قابل عمل ہے، لوگ لاکھوں کی تعداد میں سیاحت کے لیے آتے ہیں لیکن سہولتیں نہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ فزیبلٹی اسٹڈی میں بہت سی اورچیزیں سامنےآئیں گی، سہولتوں کےفراہمی کےلحاظ سےمنصوبہ دنیامیں بہترین ہوگا، ہماری کوشش ہےکہ صوبے میں سیاحت کو زیادہ سے زیادہ فروغ دیا جائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں