The news is by your side.

Advertisement

کیلیفورنیا: امریکی شخص نے 6 ماہ میں 60 لاکھ ڈالرز کی لاٹری جیت لی

کیلیفورنیا : کیلیفورنیا کے رہائشی شخص نے اپنی ناقابل یقین قسمت کے باعث 6 مہینوں 60 لاکھ امریکن ڈالر کی لاٹریاں جیت لی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق براعظم امریکی ریاست کیلیفورنیا کے رہائشی 30 سالہ شخص اینٹونیو مزاریگوز نے 60 لاکھ امریکی ڈالر کی لاٹری جیتی ہے۔

اینٹونیو مزاریگوز کا اپنے بیان میں کہنا تھا کہ میں نے گذشتہ چھ مہنیوں میں 4 لاڑی ٹکٹ خریدے تھے، جس کے بعد مجھے پہلا انعام سال نومبر میں 10 لاکھ امریکی ڈالر کا ملا تھا جس کے بعد میں نے باقی ٹکٹ کواسکریچ کرنے کا فیصلہ کیا۔

اینٹونیو مزاریگوز کا کہنا تھا کہ ایک ٹکٹ سے 1 ہزار ڈالر ، دوسرے ٹکٹ سے 600 ڈالر جبکہ تیسرے ٹکٹ سے بڑا انعام 50 لاکھ امریکی ڈاکر کا انعام نکلا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ اینٹونیو نے مسلسل چھ ماہ میں 60 لاکھ ڈالر کی لاٹری جیتنے کے بعد بلیک پریمیم کے مزید لاٹری ٹکٹ خریدنے کا ارادہ کیا ہے۔

اینٹونیو مزاریگوز کا کہنا تھا کہ ’میں تو لاٹری کے حوالے سنجیدہ نہیں تھا، میری جیت کیی وجہ میری اچھی قسمت ہے‘۔

خیال رہے کہ 60 لاکھ امریکی ڈالر 69 کروڑ 40 لاکھ پاکستانی روپے بنتے ہیں۔

یاد رہے کہ گذشتہ سال امریکی ریاست فلوریڈا کے 20 سالہ نوجوان نے 45 کروڑ دس لاکھ امریکی ڈالر کی لاٹری جیت لی، یہ امریکی تاریخ کی چوتھی سب سے بڑی لاٹری ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں