The news is by your side.

Advertisement

کیا آپ اس جملے کو پڑھ سکتے ہیں؟

بعض زبانوں کو پڑھنا نہایت مشکل ہوتا ہے، تاہم بعض اوقات آسان ترین اور جانی پہچانی زبان کے بعض الفاظ کو بھی پڑھنا نہایت مشکل کام بن جاتا ہے۔

ایک ٹک ٹاکر کی جانب سے شیئر کیے گئے جملے کو 99 فیصد لوگ نہیں پڑھ پا رہے۔

ٹک ٹاکر ہیکٹک نک کی جانب سے شیئر کی گئی مختصر ویڈیو میں انہوں نے انگریزی زبان پر مشتمل ایک جملہ شیئر کیا، جسے 99 فیصد لوگ نہیں پڑھ پا رہے۔

ان کی جانب سے شیئر کیا گیا جملہ اگرچہ انتہائی آسان ہے مگر جملے کی ڈیزائننگ اور السٹریشن کی وجہ سے اسے لاکھ کوشش کرنے کے باوجود بھی لوگ نہیں پڑھ پا رہے۔

آسان انگریزی جملے کی مشکل انداز میں لکھائی کی اس ویڈیو کو اب تک 70 ہزار بار دیکھا جا چکا ہے اور اس پر ہزاروں افراد نے کمنٹس بھی کیے ہیں، کئی لوگوں نے ان کے چیلنج کو قبول کر کے وہ جملہ پڑھ بھی لیا۔

تاہم مجموعی طور پر ان کے شیئر کیے گئے جملے کو پڑھ پانے والے افراد کی تعداد صرف 1 فیصد بنتی ہے جب کہ 99 فیصد لوگ کچھ کوشش کے بعد ٹک ٹاکر کو بے وقوف قرار دے کر جملے کو پڑھنے کی کوشش ہی نہیں کرتے۔

دراصل انہوں نے ڈیزائنگ کے انداز میں انگریزی کے جملے بیڈ آئیز کی تصویر شیئر کی، جسے تمام کوششوں کے باوجود نہیں پڑھا جا سکتا۔

اسے ایک آسان طریقے سے واضح انداز میں پڑھا جا سکتا ہے، جملے کو آسانی سے پڑھنے کے لیے پڑھنے والے کو اپنی آنکھیں 90 فیصد بند کرکے مذکورہ تصویر کو دیکھنا پڑے گا۔

@hecticnick Can you read this on your first try? 🤔 #fyp #illusion #opticalillusion ♬ SAD GIRLZ LUV MONEY – Remix – Amaarae & Kali Uchis

Comments

یہ بھی پڑھیں