کینیڈا: افریقی مہاجر نے پانچ ماہ میں 35 ڈالر کی لاٹری جیت لیے lottery-prizes
The news is by your side.

Advertisement

کینیڈا: افریقی مہاجر نے پانچ ماہ میں 35 ڈالر کی لاٹری جیت لی

اوٹاوا : کینیڈا میں مقیم افریقی مہاجر میل ہگ نے اپنی ناقابل یقین قسمت کے باعث پانچ ماہ کے دوران دو مرتبہ لاٹری کے ٹکٹ سے 35 ڈالر کی رقم جیت لی۔

تفصیلات کے مطابق براعظم امریکا کے ملک کینیڈا کے شہر وینی پگ میں مقیم افریقی تارک وطن نے پانچ ماہ کے دوران دو مرتبہ علیحدہ علیحدہ لاٹری ٹکٹ کے ذریعے لاکھوں ڈالر کی رقم جیت لی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ 28 سالہ افریقی مہاجر میلہگ نامی شخص نے لاٹری ٹکٹ کے ذریعے مجموعی طور پر 35 لاکھ کینیڈین ڈالر کی خطیر رقم انعام میں جیتی ہے۔

مقامی میڈیا کا کہنا ہے کہ لاٹری جیتنے والے مغربی کینیڈا میں مقیم افریقی شخص نے کہا ہے کہ ’انعام میں جیتی گئی رقم کو اپنی تعلیم کے لیے استعمال کروں گا‘۔

واضح رہے کہ مذکورہ افریقی مہاجر نے رواں برس اپریل ممیں 15 لاکھ ڈالر کی لاٹری جیتی تھی، انعامی رقم نے میل ہگ نے اپنے اہل خانہ کو فلیٹ سے مکان می منتقل کیا تھا۔

کینیڈین میڈیا کا کہنا ہے کہ گذشتہ اگست میں قسمت کی دیوی افریقی مہاجر ایک مرتبہ پھر مہربان ہوئی اور میل ہگ نے 20 ڈالر سے خریدی گئی لاٹری سے 20 لاکھ ڈالر کی رقم جیت لی۔

میل ہگ کا کہنا ہے کہ ’میں ان پیسوں نے اپنا پیٹرول پمپ یا کار واش کا کاروبار کروں گا اور اسکول بھی جاؤں گا، مذکورہ رقم کو تعلیم کے لیے خرچ کرنا میرا بنیادی مقصد ہے۔

افریقی مہاجر نے کہا کہ ’میں اپنی انگریزی اور بول کو بہتر کرنا چاہتا ہوں اور ساتھ ہی ساتھ کوئی ہنر بھی حاصل کرنا چاہتا ہوں جیسے بڑھئی (کارپینٹر) کا کام کرنا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں