چین میں شدید ٹریفک جام، حیران کن تصاویر سامنے آگئیں:CHAINA
The news is by your side.

Advertisement

چین: بدترین ٹریفک جام سے جنم لیتی حیران کن تصاویر

بیجنگ: چین کے جنوبی صوبے ’ہینان‘ میں ہفتہ وار تعطیل پر شہریوں کی اتنی بڑی تعدار گھروں سے باہر نکلی کہ گاڑیوں کی قطار لگ گئی، شدید ٹریفک جام میں پچاس ہزار سے زائد شہری سڑکوں پر پھنس گئے۔

تفصیلات کے مطابق ان دنوں چین میں قمری سال نو کی مناسبت سے فیسٹیول کا انعقاد کیا جارہا ہے جہاں سرکاری سطح پر ہفتہ وار تعطیل کا اعلان کیا گیا، جس کا جشن منانے کے لیے شہری گھروں سے نکلے، تو دور دور تک گاڑیوں کی قطار لگ گئی۔ البتہ جب اس ٹریفک جام کی بلندی سے منظر کشی کی گئی، تو رنگا رنگ تصاویر سامنے آئیں، جو انٹرنیٹ پر وائرل ہوگئیں۔

ٹریفک جام کا مسئلہ، کون سا ملک سرفہرست ہے؟ رپورٹ سامنے آگئی

مقامی میڈیا رپورٹ کے مطابق تقریباً پچاس ہزار سے زائد شہری ٹریفک جام میں بری طرح پھنس رہے جس کے بعد انتظامیہ حرکت میں آئی اور دو دن مسلسل محنت کے بعد ٹریفک بحال کرایا۔ اس دوران ڈرون کیمروں سے تصاویر لی گئیں، جو کسی فن پارے کے مانند معلوم ہوتی ہیں۔ یہ تصاویر پر انٹرنیٹ پر بڑے دلچسپ تبصرے سامنے آئے۔

اس سے قبل گذشتہ سال چین کے دار الحکومت بیجنگ میں شدید ٹریفک جام ہوا تھا، جہاں تقریباً پچاس کلومیٹر تک گاڑیوں کی لمبی قطاریں تھیں اور نظام زندگی مفلوج ہوکر رہ گیا تھا۔

خیال رہے دنیا بھر میں پھیلے کروڑوں چینی باشندے نئے چینی قمری سال کو خوش آمدید کہنے کے لیے رنگا رنگ تقریبات کا انعقاد کرتے ہیں۔مقامی اور انوکھے ملبوسات زیب تن کرتے ہوئے خوب ہلا گلا کرتے ہیں۔

ٹریفک جام سے شہروں میں جرائم کی شرح میں اضافہ

واضح رہے گاڑیوں سے متعلق تجزیوں پر نظر رکھنے والی کمپنی ’انریکس‘ نے سال 2017 میں بدترین ٹریفک جام والے شہروں کی فہرست جاری کی تھی۔

جس میں سال 2017 میں بدترین ٹریفک جام کے لحاظ سے شہروں کی فہرست میں لاس اینجلس پہلے جبکہ ماسکور اور نیویارک مساوی طور پر دوسرے نمبر پر جبکہ بالترتیب ساؤ پاؤلو ، سانس فرانسسکو ، لندن، پیرس بھی فہرست میں ابتدائی 10 شہروں میں شامل ہوئے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں