22.2 C
Ashburn
پیر, مئی 20, 2024
اشتہار

نگراں وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا اعظم خان انتقال کرگئے

اشتہار

حیرت انگیز

پشاور : نگراں وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا اعظم خان انتقال کرگئے، انھیں گزشتہ رات طبیعت خراب ہونےپرنجی اسپتال منتقل کیا گیا تھا،جہاں وہ جانبر نہ ہوسکے۔

تفصیلات کے مطابق نگراں وزیراعلیٰ خیبرپختونخوااعظم خان انتقال کرگئے، اعظم خان کوگزشتہ رات معدے مین انفکیشن کے باعث طبیعت خراب ہونے پر نجی اسپتال منتقل کیا گیا تھا، جہاں وہ جانبر نہ ہوسکے۔

اسپتال کی انتظامیہ کے مطابق نگراں وزیرِ اعلیٰ خیبر پختون خوا کو گزشتہ شب دل کا دورہ پڑنے پر اسپتال لایا گیا تھا۔

- Advertisement -

خاندانی ذرائع کا کہنا ہے کہ نمازجنازہ آج سہ پہرساڑھے3بجے چارسدہ میں ادا کی جائے گی، محمداعظم خان کی میت پشاور کے نجی اسپتال میں موجود ہے، کچھ دیربعدمیت کوآبائی علاقے پڑانگ چارسدہ منتقل کیا جائے گا۔

یاد رہے کہ رواں سال جنوری میں خیبر پختونخوا کی حکومت کے خاتمے کے بعد گورنر خیبرپختونخوا نے اعظم خان کو کے پی کا نگران وزیر اعلٰی تعینات کیا گیا تھا۔

محمد اعظم خان نے رواں سال جنوری میں بطور وزیر اعلیٰ خیبرپختونخوا حلف اٹھایا تھا، ضلع چارسدہ سے تعلق رکھنے والے اعظم خان نے سابق بیوروکریٹ اور خیبرپختونخوا میں چیف سیکریٹری کے طور پر خدمات انجام دیں۔

لنکنز ان لندن سے فارغ التحصیل بیرسٹراعظم خان اس سے قبل دوہزار اٹھارہ میں نگراں وزیراعظم ناصر الملک کی کابینہ میں کیپٹل ایڈمنسٹریشن اینڈ ڈیولپمنٹ اور وزیرداخلہ کے طور پر بھی خدمات انجام دیں۔

اعظم خان اکتوبر دوہزار سات سے اپریل دوہزار آٹھ تک وزیراعلیٰ شمس الملک کی نگراں کابینہ میں وزیرداخلہ، منصوبہ بندی اور ترقیات رہے۔

نگراں حکومتوں کا حصہ رہنے سے قبل وہ ستمبر انیس سو نوے سے جولائی انیس سو ترانوے تک چیف سیکریٹری رہے اور پاکستان ٹوبیکو بورڈ کے چیئرمین بھی رہے۔

Comments

اہم ترین

ضیاء الحق
ضیاء الحق
ضیاء الحق پیشے سے صحافی ہیں اور بیوروچیف اے آر وائی نیوز خیبر پختوانخواں کی حیثیت سے اپنی خدمات سر انجام دے رہے ہیں

مزید خبریں