The news is by your side.

کراچی: چینی ڈینٹل کلینک پر نامعلوم دہشت گردوں کا حملہ ، مقدمہ درج

کراچی : صدر میں چینی نژاد پاکستانی کی ڈینٹل کلینک پر فائرنگ کا مقدمہ درج کرلیا گیا،مقدمےمیں دہشت گردی ، قتل و دیگردفعات شامل کی گئیں ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے صدر پریڈی اسٹریٹ میں غیر ملکی افراد پر فائرنگ کے واقعے کا مقدمہ درج کرلیا گیا۔

ایس ایچ اوپریڈی کی مدعیت میں دہشت گردی اور قتل ودیگردفعات کےتحت مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

ایف آئی آر میں کہا گیا ہے کہ فائرنگ واقعہ ڈینٹل کلینک پرپیش آیا، حملے میں 2 دہشت گرد شامل تھے، نامعلوم دہشت گرد کی فائرنگ سے چینی نژاد پاکستانی ہلاک ہوا۔

مدعی مقدمے نے بتایا کہ فائرنگ سے چینی نژاد پاکستانی مرد اور خاتون زخمی ہوئے، واقعے میں فائرنگ سے زخمی ہونے والوں سے ابتدائی بیان حاصل کیا گیا۔

ایس ایچ اوپریڈی کا کہنا تھا کہ کلینک پرڈاکٹر رچرڈڈان کی زوجہ اور کیشئر کام میں مصروف تھے کہ ایک شخص 5 فٹ7 انچ نیلی پینٹ کالی شرٹ لال ٹوپی پہنے کلینک میں داخل ہوا، ویٹنگ ایریامیں بیٹھ کراس نے بتایا کہ مجھے دانتوں کی صفائی کرانی ہے۔

ایف آئی آر کے مطابق 5 سے 6 منٹ کے اندر ہی ویٹنگ لاؤنج کےڈاکٹرزکےکیبن کیجانب بڑھااوراسلحہ نکال لیا اور کلینک میں موجود تمام افراد پر فائرنگ شروع کردیا، گولیاں لگنےسےخاتون سمیت3 افراد گرگئے اور ملزم باہرکی جانب بھاگا۔

مقدمے کے متن میں کہا گیا ہے کہ کلینک کےباہرملزم کا دوسرا ساتھی موٹر سائیکل پر موجود تھا،دونوں فرار ہو گئے ، رونلڈ رائمنڈ چاؤ موقع پر ہلاک جبکہ ڈاکٹر رچرڈاور اس کی اہلیہ شدید زخمی ہوگئے۔

کراچی:جائےوقوعہ سےنائن ایم ایم کے4خول،3عددسکےملے، واقعےکی ذمہ داری کالعدم تنظیم نےقبول کی ہے۔

کیس کی تفتیش کاؤنٹرٹیررازم ڈپارٹمنٹ شعبہ تفتیش کے سپرد کرکے حملےمیں ملوث دودہشتگردوں کی تلاش شروع کردی گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں