The news is by your side.

Advertisement

لاہور: بلی چوری کی انوکھی واردات، ویڈیو دیکھیں

لاہور: پنجاب کے دارالحکومت میں واقع مغلپورہ کے علاقے میں چوری کی انوکھی واردات سامنے آئی کہ جب موٹرسائیکل پر سوار فیملی پالتو اور قیمتی بلی کو پکڑ کر فرار ہوگئی، واقعے کی سی سی ٹی وی فوٹیج اے آر وائی کو موصول ہوگئی۔

تفصیلات کے  مطابق لاہور میں اسٹریٹ کرائم کا جن اس حد تک بے قابو ہوگیا کہ اب جانور بھی جرائم پیشہ عناصر سے محفوظ نہیں رہ سکے ، صوبائی دارالحکومت میں موٹرسائیکل ،گاڑی اور موبائل فونز کے ساتھ اب پالتو بلیاں بھی چوری ہونے لگیں۔

اے آر وائی نیوز کو موصول ہونے والی سی سی ٹی وی فوٹیج میں دیکھا جاسکتا ہے کہ بلی سڑک پر ٹہل رہی تھی کہ اسی دوران ایک موٹر سائیکل سوار اُس کے پاس  رکا جس پر ایک خاتون کو بچہ بھی سوار تھے۔ موٹر سائیکل سوار نے پلک جھپکتے ہی بلی کو پکڑا اور بائیک لے گیا۔

مزید پڑھیں: خطرناک قیدیوں کی سہولت کار بلی گرفتار

یہ بھی دیکھیں: اپنے لیے خود خریداری کرنے والی حیرت انگیز بلی، ویڈیو دیکھیں

مالک ملک عمران نامی شہری کا کہنا ہے کہ میری پالتو بلی گھر کے باہر ٹھل رہی تھی کہ موٹرسائیکل پر سوار فیملی اُسے چوری کر کے فرار ہوگئی۔ سی سی ٹی وی  فوٹیج میں موٹرسائیکل سوار فیملی کو بلی اٹھا کر فرار ہوتے دیکھا جاسکتا ہے ۔

ویڈیو دیکھیں

علاوہ ازیں لاہور میں ہونے والی دیگر اسٹریٹ کرائمز کی ویڈیوز


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں