پاکستان کا پرچم کشمیریوں کا قومی پرچم ہے: وزیراعظم آزاد کشمیر: Kashmir
The news is by your side.

Advertisement

قائد اعظم نے برصغیر کے مسلمانوں کو پاکستان کا تحفہ دیا: وزیراعظم آزاد کشمیر

مظفرآباد: وزیر اعظم آزاد کشمیر فاروق حیدر نے کہا ہے کہ پاکستان کا پرچم کشمیریوں کا قومی پرچم ہے، قائد اعظم نے برصغیر کے مسلمانوں کو پاکستان کا تحفہ دیا۔

تفصیلات کے مطابق ان دنوں آزاد کشمیر میں جشن آزادی کی تیاریاں عروج پر ہیں، وزیر اعظم آزاد کشمیر پاکستانی پرچم لینے بازار پہنچے اور سبزہلالی پرچم خرید کر شہریوں میں تقسیم کیے۔

اس موقع پر صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے فاروق حیدر کا کہنا تھا کہ قائد اعظم محمد علی جناں نے مسلمانوں کو ایک عظیم تحفہ دیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کا پرچم کشمیریوں کا قومی پرچم ہے، کشمیریوں کا پاکستان سے رشتہ اٹوٹ ہے، مقبوضہ کشمیر جلد بھارتی جارحیت سے آزاد ہوگا۔


جشن آزادی کشمیر کی آزادی کے نام کرتے ہیں، پاکستانی ہائی کمشنرعبدالباسط


وزیراعظم آزاد کشمیر کا مزید کہنا تھا کہ دعا ہے اگلا جشن آزادی سرینگر میں منائیں، سرینگر میں پاکستانی پرچموں کی تعداد میں اضافہ ہورہا ہے، مقبوضہ کشمیر میں آزادی کی تحریک کو کوئی نہیں دبا سکتا۔

خیال رہے کہ ملک میں 14 اگست قریب آتے ہیں لوگوں نے جشن آزادی کی تیاریاں شروع کردی ہیں، قومی دن کے موقع پر لوگوں نے اپنے گھروں اور محلوں کو سبز ہلالی پرچم سے سجانا شروع کردیا ہے۔

ملک کے دیگر علاقوں کی طرح آزاد کشمیر میں بھی لوگ جشن آزادی کے لیے بھرپور تیاریاں کر رہے ہیں، جبکہ مختلف بازاروں میں بھی قومی پرچم، بچوں کے بیجز، ہری چوڑیا و دیگر اشیا آزادی کی مناسبت سے فروخت کی جاری ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں