سی ای اواے آروائی سلمان اقبال کا سعودی عرب میں پھنسے پاکستانیوں کے لیےاہم اعلان -
The news is by your side.

Advertisement

سی ای اواے آروائی سلمان اقبال کا سعودی عرب میں پھنسے پاکستانیوں کے لیےاہم اعلان

کراچی : سی ای او اور صدر اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک سلمان اقبال نے سعودی عرب میں پھنسے پاکستانیوں کو واپس لانے کے اخراجات برداشت کرنے کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق سی ای او اور صدر اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک سلمان اقبال نے سماجی کارکن انصار برنی کو مخالطب کرتے ہوئے کہا کہ سعودی عرب میں پھنسے پاکستانیوں کی واپسی کا بندوبست کریں جتنا خرچ آئے گا ادا کریں گے۔


سلمان اقبال کی کاوش، شاہین ائیرلائن نے بھی خدمات پیش کردیں


انصار برنی نے صدر اور سی ای او اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک کے جذبے کوسراہتے ہوئے کہا کہ سلمان اقبال محب وطن اور سچے پاکستانی ہیں۔

سماجی کارکن انصار برنی نے کہا ہے کہ صدر اور سی ای او اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک سلمان اقبال کے ساتھ مل کر سعودی عرب میں پھنسے پاکستانیوں کو واپس لائیں گے۔

سعودی عرب میں پھنسے پاکستانیوں کا کہنا ہے کہ سفارت خانے کا عملہ 200 سے500 ریال مانگتا ہے او یہاں پھنسے پاکستانیوں کو خراب کھانا دیا جاتا ہے۔

متاثرین کا کہنا ہے کہ وہ پچھلےایک ماہ سے جیل میں ہیں اور حکومتی سطح پر ان کی کوئی سنوائی نہیں ہورہی۔

دفترخارجہ کے ترجمان نفیس زکریا کا اے آروائی نیوز سے بات کرتے ہوئے کہناتھا کہ سفارت خانے کے لوگ سعودی حکومت سے رابطے میں ہیں۔


سعودی عرب میں پھنسے پاکستانی محنت کشوں کی دعائیں رنگ لے آئیں


یاد رہے کہ گزشتہ ماہ سعودی عرب کے مختلف علاقوں میں پھنسے سیکڑوں پاکستانیوں کا احتجاج رنگ لایا تھا۔ پاکستانی سفیرنے سعودی حکام سے ملاقات کرکے پاکستانیوں کا معاملہ اٹھایا تھا۔


سعودی عرب کی جیلوں میں قید ہزاروں پاکستانیوں کو واپس لایا جائے گا، دفتر خارجہ


واضح رہے کہ چند ماہ قبل اےآر وائی نیوز نے سعودی عرب میں پھنسے پاکستانیوں کا معاملہ اٹھایا تھا جس پر وزیراعظم نوازشریف نے نوٹس لیتے ہوئے فوری اقدامات کرنے کی ہدایت جاری کی تھی۔


سعودی عرب کے حراستی مرکز میں ہزاروں پاکستانی محصور


سعودی عرب میں موجود پاکستانی سفیر نے کہا ہے کہ پاکستانیوں کی مدد کے لیے موجود ہیں تاہم انہیں کسی قسم کے مسائل درپیش نہیں۔


سعودیہ میں محصور پاکستانیوں کو کوئی مسئلہ درپیش نہیں، پاکستانی سفیر


Comments

comments

یہ بھی پڑھیں