The news is by your side.

Advertisement

راحیل شریف کی تعیناتی؟ چیئرمین سینیٹ نے حکومت سے جواب مانگ لیا

اسلام آباد: جنرل(ر) راحیل شریف کی سعودی عرب میں ملازمت کی اطلاعات پر چیئرمین سینیٹ نے حکومت سے تفصیلات طلب کرلیں اور سوال کیا کہ انہیں این او سی کس نے جاری کیا؟ خواجہ آصف سینیٹ میں آکر ایوان کو اعتماد میں لیں۔

آج سینیٹ کا اجلاس چیئرمین سینیٹ رضا ربانی کی زیر صدارت منعقد ہوا۔

اے آر وائی نیوز کے نمائندے زاہد مشوانی نے بتایا کہ سابق آرمی چیف جنرل (ر) راحیل شریف کے 39 اسلامی ممالک کے فوجی اتحاد کا سربراہ بننے کی اطلاعات پر چیئرمین سینیٹ نے حکومت سے جواب طلب کرلیا ہے اور وزیر دفاع خواجہ آصف کو حکم دیا ہے کہ وہ ایوان کو اس معاملے میں اعتماد میں لیں، یہ ایک اہم معاملہ ہے۔

انہوں نے سوالات اٹھائے کہ حکومت بتائے کہ کیا سابق آرمی چیف کو اسلامی ممالک کے اتحاد کا سربراہ مقرر کردیا گیا ہے؟ وہاں انہیں کوئی اور ملازمت دی گئی ؟ ریٹائرڈ فوجی افسر کی بیرون ملک ملازمت کے حوالے سے کیا قواعد و ضوابط ہیں؟

انہوں نے یہ سوال بھی کیا کہ کیا سابق آرمی چیف نے اس حوالے سے حکومت سے اجازت حاصل کی؟ کیا حکومت اس حوالے سے این او سی جاری کرتی ہے؟ اگر کرتی ہے تو راحیل شریف نے این او سی کس سے حاصل کیا، وفاقی حکومت اس حوالے سے مکمل معلومات فراہم کرے۔

وزیر دفاع خواجہ آصف نے اس حوالے سے لاعلمی کا اظہار کیا اور کہا کہ وہ پرسوں ایوان کو اس ضمن میں آگاہ کریں گے۔

چیئرمین سینیٹ نے کہا کہ یہ ایک اہم مسئلہ ہے کہ وہ سربراہ مقرر ہوئے کہ نہیں کیا ریٹائرڈ آرمی چیف سربراہ بن سکتا ہے اس حوالے سے ایوان کو مکمل معلومات ہونی چاہئیں، حکومت ایوان کو اعتماد میں لے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں