The news is by your side.

Advertisement

چمن کے مال روڈ پر دھماکہ، متعدد زخمی

چمن: صوبہ بلوچستان کے شہر چمن میں دھماکے کی آواز سنائی دی ہے۔ پولیس کے مطابق 4 افراد زخمی ہیں۔

ابتدائی اطلاعات کے مطابق دھماکہ چمن کے مال روڈ پر سڑک کنارے کھڑی موٹر سائیکل میں ہوا۔ ذرائع کے مطابق دھماکہ ریموٹ کنٹرول ڈیوائس سے موٹر سائیکل میں نصب مواد سے کیا گیا۔

عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ دھماکہ اس وقت ہوا جب پولیس کی پیٹرولنگ کی گاڑی گزر رہی تھی، جبکہ دھماکے کے بعد فائرنگ بھی کی گئی۔

واقعے کے بعد پولیس اور سیکیورٹی فورسز نے علاقے کو گھیرے میں لے لیا ہے جبکہ ریسکیو ادارے بھی پہنچنا شروع ہوگئے ہیں۔

دھماکے سے متعدد گاڑیوں کے شیشے ٹوٹ گئے جبکہ قریبی دکانوں میں آگ بھی لگ گئی۔ دھماکے کے زخمیوں کو اسپتال منتقل کیا جارہا ہے۔

خیال رہے کہ گزشتہ چند روز میں دہشت گردی کی خوفناک لہر نے صوبہ بلوچستان اور خیبر پختونخواہ کو اپنی لپیٹ میں لے لیا ہے۔

16 جولائی کو بلوچستان کے ضلع مستونگ کے علاقے درینگڑھ میں بلوچستان عوامی پارٹی کی کارنر میٹنگ میں خوفناک خودکش دھماکہ ہوا تھا جس میں انتخابی امیدوار سراج رئیسانی سمیت ڈیڑھ سو سے زائد افراد شہید ہوئے۔

اس سے قبل بنوں میں متحدہ مجلس عمل کے امیدوار اکرم درانی کے قافلے پر بم حملہ کیا گیا تھا جس کے نتیجے میں 4 افراد جاں بحق اور 35 زخمی ہوئے جبکہ اکرم درانی محفوظ رہے۔

10 جولائی کو بھی پشاور کے علاقہ یکہ توت میں عوامی نیشنل پارٹی کی انتخابی مہم کے دوران خودکش دھماکہ ہوا تھا جس میں اے این پی کے امیدوار ہارون بلور شہید ہوگئے تھے۔ دھماکے میں مزید 21 افراد بھی شہید ہوئے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں