The news is by your side.

Advertisement

مسلسل 30 ہزار گھنٹے تک چلنے والا موبائل فون متعارف

بیجنگ: چینی موبائل کمپنی نے ٹیکنالوجی کی دنیا میں ایک ایسا موبائل متعارف کرایا جسے ٹھنڈا رکھنے کے لیے پنکھا دیا گیا جبکہ یہ فون مسلسل تیس ہزار گھنٹے تک استعمال کیا جاسکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق چین کی نوبیا ریڈ میجک تھری موبائل کمپنی نے ایسا موبائل فون متعارف کرایا جس میں اے سی کی طرح کاپر ہیٹ پائپ دیا گیا اور اس میں ایک کولنگ فین بھی ہے۔

نوبیا ریڈ میجک کا دعویٰ ہے کہ ٓآئی پی 55 فون خاموشی سے حرکت کرنے اور 14 ہزار رن ری منٹ کی رفتار سے گھومنے کی صلاحیت رکھتا ہے جبکہ اسے مسلسل 30 ہزار گھنٹے استعمال کیا جاسکتا ہے۔

موبائل کے فیچرز

چینی کمپنی نے فون میں اسنیپ ڈراگون 855 پراسیسر دیا جبکہ ماڈلز کے حساب سے مختلف اسٹوریج جیسے 6، 8  اور 12 جی بی ریم اور 64 ، 128 سمیت 256 گیگا بائٹس اسٹوریج کے آپشنز بھی ہیں۔

مزید پڑھیں: نوکیا کا کم قیمت خصوصی موبائل متعارف

یہ بھی پڑھیں: وقت پڑنے پر لیپ ٹاپ بننے والا موبائل فون متعارف

فون کا ڈسپلے 6.65 انچ امولیڈ ہے جبکہ اس میں 5000 ایم اے ایچ بیٹری ہے جو 30 واٹ فاسٹ چارجنگ سپورٹ کرتی ہے۔ بنیادی طور پر موبائل گیمنگ کے لیے بنایا گیا۔

موبائل کی پشت پر 48 میگا پکسل کا کیمرہ سنسر لیس ہے، دنیا کا یہ واحد فون ہے جس سے صارف بیک وقت 8 ویڈیو ریکارڈ کرسکتے ہیں ساتھ ہی سپر سلو موشن موڈ کا فیچر بھی دیا گیا۔ اسی طرح فرنٹ پر 16 میگا پکسل کا کیمرہ دیا گیا ہے۔

کمپنی ترجمان کے مطابق فون تین مئی سے چین میں فروخت کےلیے پیش کیا جائے گا، 6 اور 64 جی بی اسٹوریج والے فون کی قیمت 430 ڈالرز مقرر کی گئی جبکہ 12 اور 256 جی بی ریم اسٹوریج والے فون 640 ڈالرز میں فروخت کیا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں