منگل, جون 18, 2024
اشتہار

غبارہ مار گرانے کی ویڈیوز وائرل، چین کا سخت رد عمل

اشتہار

حیرت انگیز

بیجنگ: چین نے مبینہ جاسوس غبارے کو مار گرانے پر امریکا کے خلاف رد عمل دیتے ہوئے کہا ہے کہ یہ بین الاقوامی طریقہ کار کی خلاف ورزی ہے۔

تفصیلات کے مطابق چین نے مبینہ جاسوس غبارے کو مار گرانے پر ناراضگی کا اظہار کر دیا ہے، چین کی وزارت خارجہ نے اتوار کو جاری بیان میں کہا کہ امریکا نے ایک ’سویلین ایئرشپ‘ کے خلاف طاقت کا مظاہرہ کیا ہے۔

نیویارک ٹائمز کے مطابق امریکا نے ہفتے کے روز ریاست کیرولائنا کے ساحل کے قریب چینی مبینہ جاسوس غبارے کو میزائل سے مار گرایا، اور اس طرح اُس ڈرامے کا دھماکا خیز انجام ہوا، جس نے دنیا کی دو بڑی طاقتوں کے درمیان سفارتی بحران پیدا کر دیا تھا۔

- Advertisement -

صدر بائیڈن نے امریکی فوج کو غبارے کو مار گرانے کا حکم دیا تھا، یہ غبارہ تقریباً ایک ہفتے تک پورے امریکا میں گھومتا رہا تھا۔

چینی وزارت خارجہ نے امریکی اقدام پر ’سخت عدم اطمینان اور احتجاج‘ کا اعلان کیا ہے، چین نے کہا کہ وہ اپنے جائز حقوق اور اداروں کے مفادات کا دفاع کرے گا اور ضرروری ردعمل دینے کا حق رکھتا ہے۔

وزارت خارجہ نے یہ بھی کہا کہ چین نے امریکا سے درخواست کی تھی کہ اس تمام معاملے سے تحمل اور پیشہ ورانہ انداز میں نمٹے، لیکن امریکا نے طاقت کے استعمال پر اصرار کیا۔

امریکی طیارے نے چین کے غبارے کو مار گرایا

امریکی میڈیا کے مطابق مشتبہ جاسوس غبارہ تقریباً 60 ہزار فٹ کی بلندی پر اڑ رہا تھا اور اس کا سائز تین اسکول بسوں کے برابر تھا، ہفتے کی صبح یہ غبارہ کیرولائنا کی حدود میں دیکھا گیا جہاں سے یہ بحر اوقیانوس پہنچا تھا۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں