site
stats
عالمی خبریں

چین: لڑکی نے 20 لڑکوں‌ سے آئی فون تحفتاََ لے کر بیچ دیے

تائیوان : چینی خاتون نے انوکھے اور غیرمعمولی طریقے سے اپنا گھر خریدنے کے لیے رقم کا بندوبست کیا،اپنے 20 بوائے فرینڈز سے 20 آئی فون بہ طور تحفہ لیے اور انہیں فروخت کر کے گھر خرید لیا۔

بی بی سی ورلڈ کے مطابق چین کے ایک بلاگرز نے انکشاف کیا کہ ان کے ساتھ کام کرنے والی ایک ساتھی خاتون نے اپنے 20 دوستوں سے جدید آئی فون موبائل تحفتاً لیے اور پھر ان 20 آئی فون کو فروخت کر کے 17 ہزار ڈالر میں فروخت کر کے اپنے لیے گھر خریدنے میں کامیاب رہی۔

گو کہ چین سے تعلق رکھنے والے بلاگر کی اپنے آفس کولیگ کے بارے میں کہی گئی اس بات کی تصدیق تو نہیں ہو سکی تا ہم موبائل کی خرید و فروخت کرنے والی کمپنی نے اس بات کی تصدیق کی ہے ایک خاتون نے اکتوبر کے اوائل میں کمپنی کو20 موبائل آئی فون فروخت کیے ہیں۔

بلاگر نے تحریر کیا ہے کہ آفس میں ہر کوئی اسی موضوع پر بات کر رہا ہے تاہم اندازہ نہیں کہ چینی خاتون کے بوائے فرینڈز یہ خبر شائع ہونے کے بعد کس کیفیت میں ہوں گے اور ان کی جانب سے کیسا ردعمل سامنے آتا ہے۔

اس اسٹوری کے شائع ہونے کے بعد قارئین نے ملے جلے رجحانات کا اظہار کیا ہے کچھ نے حیرانگی کا مظاہرہ کیا تو کسی نے لڑکوں کو بے وقوف بنانے پر چینی خاتون کی مذمت کی جب کہ ایک شخص نے اس عمل کو نہایت شرم ناک قرار دیا۔

سوشل میڈیا پر یہ خبر آتے ہی موضوع بحث بن گئی اور سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹیوٹر پر بیس موبائل گھر خریدنے کے لیے باقاعدہ ٹرینڈ چلنے لگا اور لوگوں نے کئی سنجیدہ اور دلچسپ تبصرے کیے،اِن تبصروں سے آپ بھی لطف اندوز ہوں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top