The news is by your side.

Advertisement

میری فٹنس کی وجہ سے کالونی کی خواتین مجھ سے نفرت کرتی ہیں، چینی خاتون

فیصل آباد : چینی خاتون زینگ یی بین کا کہنا ہے کہ میری فٹنس کی وجہ سے کالونی کی خواتین مجھ سے نفرت کرتی ہیں اور کار سوار خاتون نے میرا تعاقب کر کے ہراساں کیا، میری مدد کی جائے۔

تفصیلات کے مطابق چینی خاتون زینگ یی بین نے پولیس حکام کو ہراساں کئے جانے کی درخواست دی، جس میں چینی خاتون کا کہنا ہے کہ میری فٹنس کی وجہ سے کالونی کی خواتین مجھ سے نفرت کرتی ہیں۔

زینگ یی بین نے درخواست میں کہا کہ کار سوار خاتون نے میرا تعاقب کر کے ہراساں کیا، میرا پیچھا کر کے ہارن بجانے والی خاتون کے خلاف کارروائی کی جائے اور کار سوار آنٹی کے اقدام پر میری مدد کی جائے۔

سی پی او نے انکوائری کے لئے درخواست ایس پی مدینہ ڈویژن کو بھیج دی ہے۔

خیال رہے کہ پاک چین اقتصادی راہداری (سی پیک) منصوبے کے باقاعدہ اعلان کے بعد بعض زیادہ تر چینی شہری پاکستان میں تجارت کیلئے دلچسپی لے رہے ہیں اور ایسے لوگوں اور کمپنیوں کو تلاش کررہے ہیں ، جن کے ساتھ وہ اشتراک میں کاروبار کر سکیں۔

سی پیک منصوبے کے بعد پاکستان میں چینی زبان سیکھنے میں کافی تیزی آئی ہے، جامعہ این ای ڈی اور جامعہ کراچی کے کنفیوشس انسٹی ٹیوٹ کے مابین ایک ایم اویو پر دستخط کیے گئے تھے، معاہدے کے تحت 2017-2018 بیجزکے تمام طالب علموں کو ایک سال چینی زبان کا کورس لازمی پڑھایا جائے گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں