The news is by your side.

Advertisement

اب پیاز کاٹتے ہوئے آنسو نہیں نکلیں گے، ویڈیو دیکھیں

آپ نے اکثر اس بات کا مشاہدہ یا تجربہ کیا ہوگا کہ پیاز کاٹتے ہوئے آنکھوں میں جلن محسوس ہوتی ہے اور آنسوؤں کی صورت میں پانی بہنے لگتا ہے۔

لیکن اب خواتین کو اس بات کی فکر کرنے کی ضرورت نہیں کیونکہ ہم آپ کو چند ایسے آسان اور بہترین طریقے بتائیں گے کہ جس سے آپ اس پریشانی چھٹکارا پاسکتے ہیں۔

بغیر آنسو پیاز کاٹنے کے بہترین طریقے

پیاز کو فریز کرلیں

اگر آپ پیاز کو سلاد کے لئے یا اسے پیس کر کسی سالن میں استعمال کرنے کے لئے کاٹنا چاہتے ہی تو پیاز کو چھیل کر اسے دس سے پندرہ منٹ کے لئے فریزر کی زمین پر رکھ دیں، اس طرح پیاز جم جائے گی اور اسے کاٹنے پر اس سے وہ گیس خارج نہیں ہوگی جس کی وجہ سے آنسو آتے ہیں۔

پیاز کو ٹھنڈے پانی میں بھگو دیں

پیاز کو چھیل کر اسے ڈیپ فریزر والے ٹھنڈے پانی میں بھگو دیں اس سے بھی پیاز کاٹنے میں آسانی ہوگی اور کا کاٹتے وقت آنکھوں میں آنسو نہیں آئیں گے۔

تیز چھری کا استعمال

اگر تیز چھری سے پیاز کاٹی جائے تو اس سے بھی پیاز سے آنسوں کا سبب بننے والی گیس کم خارج ہوگی اور آپ کا کام آسان ہو جائے گا، یا پھر آپ آج کل بازار میں ملنے والے پیاز کاٹنے کے تیز دھار والے آلے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

مائیکرو ویو

پیاز کو کاٹنے پر آنسوؤں سے بچنے کا ایک طریقہ یہ بھی ہے کہ آپ پیاز کو چھیل کر دو سے تین منٹ کے لئے مائیکروویو کر لیں، ایسا کرنے سے بھی پیاز کاٹنے پر آنکھوں میں آنسو نہیں آتے اور اس پیاز کو آپ بھگار کے لئے اور تیل میں تلنے کے لئے بھی باآسانی استعمال کر سکتے ہیں۔

منہ میں ڈبل روٹی دبا لیں

یہ سب کر آپ کو عجیب ضرور لگے گا مگر یہ بہترین ٹوٹکا ہے، جب بھی آپ پیاز کاٹیں تو اپنے آگے کے دانتوں میں ڈبل روٹی کو اس طرح دبا لیں کہ ڈبل روٹی کا کچھ حصہ منہ سے باہر لٹک رہا ہو، اس طرح ڈبل روٹی کا اسفنج پیاز سے خارج ہونے والی گیس کو جذب کر لے گا اور آپ کو آنسو نہیں آئیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں