The news is by your side.

Advertisement

کرسچن بیزمن نے منگنی سے متعلق خاموشی توڑ دی

پاکستانی ٹی وی اداکارہ زویا ناصر کے سابقہ منگیتر نو مسلم جرمن ولاگر کرسچن بیزمن نے دعویٰ کیا ہے کہ انھوں نے خود زویا کو چھوڑا۔

تفصیلات کے مطابق کرسچن بیزمن نے یوٹیوب چینل پر اپنی ایک ویڈیو پر ایک مداح کی جانب سے کیے گئے کمنٹ پر جواب دیتے ہوئے کہا ہے کہ انھوں نے خود زویا کو چھوڑا، اور اس کے پیچھے ایک الگ کہانی ہے۔

مداح نے لکھا تھا کہ ہم جانتے ہیں کہ آپ بہت دکھی ہیں کیوں کہ آپ کی منگیتر اور آپ کے دوستوں نے آپ کو تنہا چھوڑ دیا ہے، جب کہ ہزاروں لوگ بھی آپ پر شدید تنقید کر رہے ہیں، پریشان نہیں ہوں، وقت بڑا مرہم ہوتا ہے۔

دوسری طرف شدید تنقید کے بعد کرسچن بیزمن نے سوشل میڈیا چھوڑنے کا فیصلہ کر لیا ہے، انھوں نے کہا کہ میں اب سوشل میڈیا سے دوری اختیار کررہا ہوں لیکن اگر میرے ناقدین مزید نفرت پھیلانا چاہتے ہیں تو وہ مجھے اَن فالو کر سکتے ہیں۔

زویا ناصر نے منگنی توڑ دی

جرمن ولاگر نے منگنی ٹوٹنے کے بعد سوشل میڈیا پر وضاحتی بیان میں جاری کیا، انھوں نے کہا حیرت کی بات ہے کہ لوگ کس طرح چیزوں کو توڑ مروڑ دیتے ہیں، پاکستان نے کُھلے دل سے میرا استقبال کیا ہے، میں اس کے لیے ہمیشہ شکرگزار رہوں گا، میں ان سب سے پیار کرتا ہوں جو گزشتہ ایک سال سے میری کامیابی میں میرا ساتھ دے رہے ہیں۔

میں نے خود زویا کو چھوڑا ہے: کرسچین بیٹزمین

انھوں نے کہا کہ مجھے اس ملک کی ثقافت کو اپنانا پڑا اور آپ نے مجھے قبول بھی کیا، جب کہ انفرا اسٹرکچر کے لحاظ سے یہ تیسری دنیا کا ملک ہے اور اسے آلودگی کی وجہ سے بھی بہت زیادہ نقصان ہوتا ہے۔

کرسچن نے مزید کہا یہ اس ملک کے حقائق ہیں، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ میں ملک سے یا اس کے عوام سے نفرت کرتا ہوں، یہ جھوٹ ہے، میں نے جو بیان دیے وہ صرف اس لیے کہا کہ میں پاکستان کی پروا کرتا ہوں اور واقعی میں مثبت تبدیلی دیکھنا چاہتا ہوں۔

یاد رہے کہ دو دن قبل ٹی وی اداکارہ اور بیوٹیشن زویا ناصر نے انسٹاگرام پر اپنے جرمن منگیتر کرسچن بیزمن سے منگنی توڑنے کا اعلان کیا تھا، انھوں نے لکھا تھا کہ میں انتہائی بوجھل دل کے ساتھ یہ اعلان کر رہی ہوں کہ کرسچن بیزمن اور میرے درمیان رشتہ ختم ہو گیا ہے۔

انھوں نے لکھا تھا کہ میری ثقافت، میرے ملک، میرے عوام کے بارے میں اس کے مؤقف میں اچانک تبدیلی اور میرے مذہب کے بارے میں اس کی بے حسی نے مجھے یہ مشکل اور اٹل فیصلہ لینے پر مجبور کیا ہے۔

انھون نے مزید لکھا کہ کچھ ایسی مذہبی اور معاشرتی حدود ہیں جن سے کسی بھی طور تجاوز نہیں کیا جا سکتا، لہٰذا راستے جدا کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے، رواداری، ایک دوسرے کا احترام وہ خوبیاں ہیں جن کا ہمیں ہمیشہ پابند رہنا چاہیے۔

خیال رہے کہ جرمن یوٹیوبر کرسچن بیزمن نے حال ہی میں اسلام قبول کیا تھا جس کے بعد زویا ناصر نے اُن سے منگنی کر لی تھی، ان کی شادی کی تیاریاں بھی مکمل تھیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں