The news is by your side.

Advertisement

کروناوائرس: دریاؤں پر بطخیں تڑپنے لگیں

لندن: برطانیہ میں کروناوائرس کے پیش نظر نافذ العمل ڈاؤن نے بطخوں کو بھی فاقوں پر مجبور کردیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق لاک ڈاؤن کے تحت برطانیہ میں شہریوں کو سیر وتفریح کے لیے دریاؤں اور ندیوں سمیت دیگر تفریحی مقامات پر جانے کی اجازت نہیں ہے۔

رپورٹ کے مطابق دریاؤں اور ندیوں پر سیاحوں کی موجودگی نہ ہونے کے باعث بطخیں بھوک سے تڑپ رہی ہیں، عموماً لوگ بخطوں سمیت دیگر آبی جانورں کو غذا فراہم کرتے تھے لیکن لاک ڈاؤن نے اس سہولت سے محروم کردیا ہے۔

کروناوائرس: بھارت میں سڑکوں پر بندر بھوک سے تڑپنے لگے

محکمہ آبی حیات کا کہنا ہے کہ موجودہ صورت حال برقرار رہی تو بڑی تعداد میں آبی جانورں کی اموات ہوسکتی ہیں۔ جبکہ ملک بھر میں لاک ڈاؤن پر سختی سے عمل کیا جارہا ہے کسی بھی شخص کو تفریحی مقامات پر جانے کی اجازت نہیں، حالیہ دنوں مشرقی لندن میں لاک ڈاؤن کی خلاف ورزی پر کئی افراد کو جرمانہ بھرنا پڑا ہے۔

ماہرین کا ماننا ہے کہ ماحولیاتی آلودگی کے باعث جانورں کے لیے قدرتی غذا بھی محدود ہوتی جارہی ہے ایسے میں شہریوں کی جانب سے فراہم کیا جانا والا کھانا بھی روک دیا جائے تو آبی جانورں کی موت ہوسکتی ہے۔

قبل ازیں تھائی لینڈ اور بھارت میں بندر بھوک سے سڑکوں پر تڑپتے دکھائے دیے تھے، کروناوائرس کے تناظر میں نافذ العمل لاک ڈاؤن نے جانوروں تک غذا کی رسائی کا راستہ بند کردیا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں