تازہ ترین

’پاکستان کیلیے آئی ایم ایف اور ورلڈ بینک سے اچھی خبریں آئیں گی‘

امریکا میں پاکستان کے سفیر مسعود خان نے کہا...

پاکستان کے بیلسٹک میزائل پروگرام کے حوالے سے ترجمان دفتر خارجہ کا اہم بیان

اسلام آباد : پاکستان کے بیلسٹک میزائل پروگرام کے...

ملازمین کے لئے خوشخبری: حکومت نے بڑی مشکل آسان کردی

اسلام آباد: حکومت نے اہم تعیناتیوں کی پالیسی میں...

ضمنی انتخابات میں فوج اور سول آرمڈ فورسز تعینات کرنے کی منظوری

اسلام آباد : ضمنی انتخابات میں فوج اور سول...

طویل مدتی قرض پروگرام : آئی ایم ایف نے پاکستان کی درخواست منظور کرلی

اسلام آباد: عالمی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف) نے...

صحافیوں کو ہراساں کرنے کیخلاف کیس: چیف جسٹس کا سابق کمشنر راولپنڈی کے الزامات کا تذکرہ

اسلام آباد : چیف جسٹس پاکستان جسٹس قاضی فائز عیسیٰ نے سماعت کے دوران سابق کمشنر راولپنڈی کے الزامات کا تذکرہ کرتے ہوئے کہا کہ ایک کمشنر نے کہا چیف جسٹس نےالیکشن میں گڑبڑکی، ٹی وی چینلز نے بغیر تصدیق کے بیان چلادیا۔

‌تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ میں صحافیوں کو ایف آئی اے نوٹسز اور ہراساں کئے جانے کیخلاف کیس کی سماعت ہوئی، چیف جسٹس پاکستان کی سربراہی میں تین رکنی بینچ نے سماعت کی۔

سپریم کورٹ میں سماعت کے دوران سابق کمشنر راولپنڈی کے الزامات کا تذکرہ کرتے ہوئے کہا ایک کمشنر نے کہا چیف جسٹس نےالیکشن میں گڑبڑکی، یہ بیان تمام ٹی وی چینلز نے بغیر تصدیق چلادیا گیا، پوری دنیا میں خبر دینے سے پہلے کی تصدیق کی جاتی ہے۔

چیف جسٹس کا کہنا تھا کہ کسی صحافی نے الزام لگانے والے سےیہ نہیں پوچھا ثبوت کیاہے، کیا پوری دنیا میں ایسا کہیں ہوتا ہے، کیا عدالت تمام ٹی وی چینلز کو نوٹس جاری کرتی کہ غلط خبرکیوں چلائی؟

ابصار عالم ، اسد طور حملہ کیس میں ناقص تفتیش پر عدالت نے اظہار برہمی کیا، جسٹس عرفان سعادت نے سوال کیا کہ شیخورہ کے ڈاکوؤں نے اسلام آباد کے صحافیوں پرحملہ کیا؟ چیف جسٹس نے بھی استفسار کیا ہمیں بتائیں تو اگر حملہ کیاتوکیوں کیا؟

پولیس افسران کی دوران سماعت سوالات کا جواب دینے کیلئے ایک دوسرے سے سرگوشیوں پر چیف جسٹس نے کہا کہ یہ پولیس کے ہوم ورک کرنےکی جگہ نہیں ہے،آئندہ ایسا ہوا تو پولیس کے سب سےسینئر افسرکیخلاف کارروائی ہو گی، جس دن سینئر موسٹ افسران کیخلاف کارروائی ہوئی سب ٹھیک ہوجائیگا۔

سپریم کورٹ نےایف آئی اے ،پولیس کی جانب سےجمع رپورٹس کو مسترد کرتے ہوئے ایف آئی اے اور پولیس تفصیلی رپورٹس طلب کرلی اور سماعت 25 مارج تک ملتوی کر دی۔

Comments

- Advertisement -