The news is by your side.

Advertisement

وزیراعلیٰ بلوچستان کا کوئٹہ کے متعدد علاقوں کا دورہ، مختلف امور کا جائزہ

کوئٹہ: وزیر اعلیٰ بلوچستان عبد القدوس بزنجو نے صوبائی دار الحکومت کے مختلف علاقوں کا دورہ کیا اس دوران انہوں نے صفائی ستھرائی کی صورت حال سمیت مختلف امور کا جائزہ لیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعلیٰ بلوچستان نے کوئٹہ کے جن علاقوں کا دورہ کیا ان میں کواری روڈ، شاہرہ اقبال، فقیر محمد روڈ اور میکانگی روڈ شامل ہیں جہاں انہوں نے صفائی ستھرائی کی صورت حال کا جائزہ لیتے ہوئے اطمینان کا اظہار کیا۔

عبد القدوس بزنجو نے دورے میں کواری روڈ پر فائر اسٹیشن کا معائنہ کیا جبکہ گوالمنڈی چوک پر گوشت کی دکانوں کا بھی جائزہ لیا، اس دوران انہوں نے انتظامیہ کو نجی قصاب خانے بند کرنے اور اس کے خلاف سخت ایکشن لینے کی ہدایت بھی کی۔

پرویز الہٰی کی عبد القدوس بزنجو سے ملاقات، سیاسی سفر ساتھ جاری رکھنے کا عزم

اس موقع پر وزیر اعلیٰ بلوچستان عبد القدوس بزنجو نے کہا کہ عوام کی خدمت میری اولین ترجیح ہے، میں خود کو عوامی نمائندہ سمجھتا ہوں اور لوگوں کے درمیان رہ کر مسائل حل کرنے کا قائل ہوں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ مجھے اپنے پروٹو کول اور سکیورٹی کی کوئی فکر نہیں، عوامی لوگ عوام کے درمیان رہ کر کام کرنا پسند کرتے ہیں، دن رات ایک کر کے صوبے کے مسائل حل کریں گے۔

حاصل خان بزنجو جمہوریت کے چیمپئن بننے کی کوشش کررہے ہیں، عبدالقدوس بزنجو

خیال ہے کہ گذشتہ دنوں وزیر اعلیٰ بلوچستان نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ امید ہے چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی بلوچستان کے مسائل پر توجہ دیں گے، صوبے کے عوام محرومی کا شکار تھے، بلوچستان کو اس کا حق دلانے کے لیے لڑیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں