The news is by your side.

Advertisement

کورونا ٹیسٹ کی قیمتوں کے‌ حوالے سے بڑی خبر

لاہور : وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے پرائیویٹ لیبارٹریز کی جانب سے کورونا ٹیسٹ کیلئے مختلف نرخ کا نوٹس لیتے ہوئے کورونا ٹیسٹ کرنے کی یکساں قیمت مقرر کرنے کا حکم دے دیا اور کہا لیبارٹریزقیمتوں میں من مانی کی اجازت نہ دی جائے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب سردارعثمان بزدار عوام کوریلیف دینےکے لئے متحرک ہیں، وزیراعلیٰ نے پرائیویٹ لیبارٹریز کی جانب سے کورونا ٹیسٹ کیلئے مختلف نرخ کا نوٹس لے لیا اور لیبارٹریز کیلئے کورونا ٹیسٹ کرنے کی یکساں قیمت مقرر کرنے کا حکم دیا۔

عثمان بزدار نے آکسیجن سلنڈر کی قیمتوں میں اضافے اور ذخیرہ اندوزی کا بھی نوٹس لیتے ہوئے صوبائی وزیرصحت،سیکرٹری اسپیشلائزڈہیلتھ کیئرومیڈیکل ایجوکیشن کو ہدایات جاری کردیں۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا پرائیویٹ لیبارٹریزکو کورونا ٹیسٹ قیمتوں میں من مانی کی اجازت نہ دی جائے اور محکمہ صحت،انتظامی افسران فوری اقدامات اٹھاکرعوام کو ریلیف دیں۔

عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ پرائیویٹ لیبارٹریزکیلئےکورونا ٹیسٹ فیس مقررکرکےاس پرعمل کرایاجائے، پرائیویٹ لیبارٹریزکوعوام کولوٹنے کی اجازت نہیں دے سکتے۔

انھوں نے ہدایت کی آکسیجن سلنڈرکی مقرر کردہ نرخوں پردستیابی کوہرصورت یقینی بنایاجائے، ہنگامی حالات میں آکسیجن سلنڈرکی ذخیرہ اندوزی پر سخت کارروائی ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں