The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعلیٰ پنجاب کی شمالی وزیرستان میں بارودی سرنگ دھماکے کی مذمت

لاہور: وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے شمالی وزیرستان میں بارودی دھماکے میں 3 فوجی جوانوں کی شہادت پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے دھماکے کی مذمت کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب کے وزیر اعلیٰ نے وزیرستان میں دہشت گردی کے واقعے پر رد عمل ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ بارودی سرنگ کا دھماکا قابل مذمت ہے، مادر وطن پر قربان ہونے والے بہادر سپوتوں کو خراج عقیدت پیش کرتا ہوں۔

عثمان بزدار نے کہا کہ اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کرنے والے بہادر سپاہی ہمارا افتخار ہیں، وطن کی حفاظت کے لیے شہدا کی عظیم قربانیوں کو فراموش نہیں کر سکتے، وطن بے مثال قربانیوں کے باعث امن کی جانب بڑھ رہا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  شمالی وزیرستان میں بارودی سرنگ کا دھماکا، 3 جوان شہید

وزیر اعلیٰ پنجاب نے کہا کہ پوری قوم شہدا کی عظیم قربانیو ں کو سلام پیش کرتی ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز شمالی وزیرستان میں دیسی ساختہ بارودی سرنگ کے دھماکے کے نتیجے میں پیٹرولنگ ٹیم کے پاک فوج کے 3 جوان شہید ہو گئے تھے، جب کہ ایک زخمی ہوا تھا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق شہدا میں سپاہی ساجد، ریاست اور بابر شامل تھے، واقعے کے بعد سیکورٹی فورسز نے علاقے کا محاصرہ کر کے سرچ آپریشن کیا۔ یاد رہے کہ رواں سال جولائی میں بھی شمالی وزیرستان میں پاک افغان سرحد پر پاک فوج کے جوانوں پر سرحد پار سے فائرنگ کی گئی تھی جس کے نتیجے میں پاک فوج کے 6 جوان شہید ہوگئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں