The news is by your side.

Advertisement

وزیراعلیٰ پنجاب کی نامزدگی: علیم خان گروپ کیا کرنے جارہا ہے؟

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کے مستعفی ہونے کی خبر نے پنجاب کی سیاست میں ہلچل مچارکھی ہے ، سیاسی صورت حال پر عبدالعلیم خان گروپ نے بھی اپنی حکمت عملی مرتب کرلی ہے۔

ذرائع کے مطابق پنجاب کے وزیراعلیٰ کے لئے پرویز الہیٰ کی حمایت کرنے یا نہ کرنے سے متعلق علیم خان گروپ نے اپنی مشاورت مکمل کرلی ہے، آج اہم اعلان متوقع ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ علیم خان نے گزشتہ روز گروپ ممبران سے مشاورت مکمل کی اور طویل مشاورت کے بعد اپنی حکمت عملی کو ترتیب دے دیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ نئے وزیراعلیٰ پنجاب کی حمایت کے لئے (ق) لیگ اور (ن) لیگ نے علیم خان گروپ سے رابطہ کیا ہے، جس کے باعث علیم خان گروپ نہایت اہمیت اختیار کرگیا ہے۔

دوسری جانب نئے وزیراعلیٰ پنجاب کی نامزدگی کے بعد جہانگیر ترین گروپ بھی میدان میں آچکا ہے، جہانگیر ترین نے اراکین کو مشاورتی عمل جاری رکھنے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا کہ اپوزیشن، حکومت اور نامزد وزیراعلیٰ سے رابطے جاری رکھا جائے۔

یہ بھی پڑھیں: وزیراعلیٰ پنجاب کی تبدیلی: ترین گروپ میدان میں آگیا

آج پنجاب کی سیاست میں بڑی پیش رفت بھی دیکھنے کو ملی ہے جہاں مسلم لیگ ق، اپوزیشن نے پاکستان تحریک انصاف کے ہم خیال چھینہ گروپ سے رابطہ کیا ہے۔

پاکستان تحریک انصاف ہم خیال گروپ نے اپنا مشاورتی اجلاس آج طلب کر لیا ہے، ہم خیال غضنفر عباس چھینہ گروپ کا مشاورتی اجلاس آج دوپہر ہوگا، جس میں عثمان بزدار کےاستعفے اور پرویزالہیٰ کی نامزدگی کی صورتحال کاجائزہ لیاجائےگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں