The news is by your side.

پاک افواج کے خلاف بیان پر حکومتی اتحاد کی عمران خان پر تنقید

اسلام آباد : حکومتی اتحاد نے پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان کے افواج پاکستان اور قیادت کے خلاف ریمارکس کی شدید مذمت کرتے ہوئے کہا سازشیوں سے آئین اور قانون کے مطابق نمٹیں گے۔

تفصیلات کے مطابق حکومتی اتحاد نے پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان کی جانب سے افواج پاکستان اور قیادت کو متنازع بنانے کی شدید مذمت کی۔

حکومتی اتحاد میں شامل تمام جماعتوں کے مشترکہ بیان میں کہا گیا ہے اس وقت پوری قوم سیلاب سے لڑرہی ہے ، نفرت، انتقام میں ڈوبا عمران خان قومی اداروں اور عوام سے لڑرہا ہے۔

حکومتی اتحاد نے اعلامیے میں کہا کہ عمران خان کا مقصد معاشی بحالی کے عمل کو متاثر کرنا ہے، آئین وقانون کی طاقت سے مذموم سازش کو ناکام بنائیں گے اور سازشیوں سے آئین اور قانون کے مطابق نمٹیں گے۔

اعلامیے میں کہا گیا کہ یہ پاکستان آئین کے مطابق چلے گا، فرد واحد کے تکبر ، فسطائی رویوں کا غلام بنانے کی اجازت نہیں دی جاسکتی۔

حکومتی اتحاد کا کہنا تھا کہ مسلح افواج سیلاب متاثرین کے لئے قابل قدر خدمات انجام دے رہی ہیں۔

اعلامیے کے مطابق ایک طرف مسلح افواج دہشت گردی کے خلاف جرات و بہادری سے جنگ لڑرہی ہیں ، فوج کے افسر اور جوان جام شہادت نوش کررہے ہیں اور دوسری طرف تنہا آواز ہر روز قومی اتحاد کو پارہ پارہ کرنے کیلئے نفرت پھیلا رہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں