The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد یونائیٹڈ کے لئے برُی خبر، نیوزی لینڈ کے کھلاڑی کا اہم اعلان

کراچی: پاکستان سپر لیگ سے قبل اسلام آباد یونائیٹڈ کی نمائندگی کرنے والے نیوزی لینڈ کے کولن منرو نے اہم اعلان کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق نیوزی لینڈ کے کولن منرو نے اعلان کیا ہے کہ وہ اس ماہ کے آخر میں شروع ہونے والے پی ایس ایل کے چھٹے ایڈیشن میں اسلام آباد یونائیٹڈ کی نمائندگی نہیں کرسکیں گے۔

 کولن منرو نے اپنے بیان میں کہا کہ پی ایس ایل نہ کھیلنا میرے لئے بڑی مایوسی کی بات ہے، کیونکہ اسلام آبادیونائیٹڈ نے یہ جانتے ہوئے مجھے اپنی اسکواڈ میں برقرار رکھا کہ بگ بیش سیزن کے بعد میں نیوزی لینڈ چلا جاؤں گا لیکن میں وہاں کوئی قرنطین نہیں بک کراسکتا۔

نیوزی لینڈ بلے باز کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل کا اختتام اگلے ماہ کی 23 تاریخ تک ہوجانا تھا، اور میں اپنے ملک مئی کے وسط تک جاسکتا تھا، یہ دو ہفتے میری لئے نہایت مشکل رہتے، مگر جس طرح دنیا کا نظام چل رہا ہے، ہمیں بھی اس طرح چلنا ہوگا، اور یہی “امید کی کرن ” ہے، اپنا قیمتی وقت گھر اور فیملی سے ساتھ گزاریں اور جو کچھ بھی حالات ہو، اس کے لئے تیار رہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  شائقین کو اسٹیڈیم لانے کیلیے پی سی بی کی کوششیں تیز

یاد رہے کہ عالمی وبا کرونا سے نمٹنے کے لئے نیوزی لینڈ حکومت نے پالیسی اپنائی ہے کہ نیوزی واپس آنے والے ملکی و غیر ملکی پہلے اپنا قرنطینہ سسٹم بک کرائیں، اس میں تاخیر ہونے کے باعث منرو مئی کے وسط میں انتظار کرنا پڑتا، اسی لئے انہوں نے پی ایس ایل کی قربانی دینے کا فیصلہ کیا۔

 واضح رہے کہ کولن منرو نے پی ایس ایل فائیو میں اسلام آباد یونائٹیڈ کی نمائندگی کرتے ہوئے 35.42 کی اوسط سے 248 رنز اسکور کئے تھے، جہاں ان کا اسٹرائیک ریٹ 147.61 تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں