The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں حفاظتی اقدامات، بین الاقوامی ہوا بازی تنظیم کے تحفظات برقرار

کراچی: سول ایوی ایشن اتھارٹی (سی اے اے) پاکستان کے سیفٹی اقدامات پر بین الاقوامی ایوی ایشن آرگنائزیشن کے تحفظات برقرار ہیں۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق ایکاؤ کے تحفظات پر کی جانے والی اصلاحات اور پیش رفت کے حوالے سے سی اے اے نے رپورٹ ایکاؤ کو پیش کی تھی، جس پر ہوا بازی تنظیم نے تحفظات کا اظہار کیا ہے۔

ایکاؤ نے سی اے اے کے پرسنل لائسنسنگ اور ٹریننگ کے شعبوں پر اطمینان کا اظہار کیا، تاہم پرسنل لائسنسنگ پر ایکاؤ نے سب سے زیادہ ریٹنگ 97.4 فی صد میں 83 فی صد اقدامات کی توثیق کی، جب کہ ایکاؤ کی جانب سے لائسنسنگ پر لگائی جانے والی MIR کو بند کر دیا گیا ہے۔

ایکاؤ کی جانب سے رپورٹ میں شامل 3 شعبوں پر اظہار اطمینان کیا گیا ہے، جب کہ 5 شعبوں میں سی اے اے کو مزید اصلاحات اور پیش رفت کی ہدایت کی گئی ہے۔

بین الاقوامی تنظیم ہوا بازی نے پاکستان کا اہم دورہ ملتوی کر دیا

جن شعبوں میں اصلاحات پر ایکاؤ نے اظہار اطمینان کیا ہے، ان میں آرگنائزیشن ، پرائمری ایوی ایشن اور آپریٹنگ پروسیجر لائسنسگ شامل ہیں، جب کہ بہتری کی ہدایت والے شعبوں میں فلائٹ اسٹینڈرڈ اور ایئر وردینس شامل ہیں۔

ایئر کرافٹ ایکسیڈنٹ اینڈ انویسٹی گیشن بورڈ ،ایئر نیوی گیشن سروسز، اور ڈارک ایئرو ڈروم کے شعبے بھی مزید اصلاحات کے متقاضی قرار دیے گئے۔

واضح رہے کہ سی اے اے اقدامات پر جولائی میں ایکاؤ کی آڈٹ ٹیم کی آمد کرونا کے باعث نومبر تک ملتوی کی گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں