The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس کے دوران مقبول ہونے والی فلم کونٹیجن کا سیکوئل بنانے کا اعلان

سنہ 2011 میں ریلیز کی جانے والی فلم کونٹیجن کا، جس میں ایک پراسرار وبا کا پھیلاؤ دکھایا گیا ہے، سیکوئل بنانے کا اعلان کردیا گیا۔

فلم کونٹیجن ویسے تو سنہ 2011 میں ریلیز کی گئی تھی اور اس وقت اس نے کوئی خاص توجہ حاصل نہیں کی تھی تاہم کرونا وائرس کے پھیلاؤ کے دوران یہ فلم بے حد مقبول ہوگئی اور اس میں دکھائے گئے مناظر کو موجودہ حالات سے جوڑا جانے لگا۔

کونٹیجن میں کرونا وائرس جیسی ایک وبا کو دکھایا گیا تھا جو ایشیائی ملک ہانگ کانگ سے ابتدائی طو پر امریکا اور بعد ازاں دیگر ممالک میں پھیلتی ہے۔

مذکورہ فلم کا آغاز ایک خاتون سے ہوتا ہے جو ہانگ کانگ سے واپس مینی سوٹا ایک عجیب بیماری کے ساتھ واپس لوٹتی ہیں، چند دنوں میں اس کی موت ہوجاتی ہے، جس کے بعد اس کے شوہر اور دیگر افراد میں وہی علامات ظاہر ہوتی ہیں اور آہستہ آہستہ کر کے وبا ساری دنیا میں پھیل جاتی ہے۔

9 سال قبل ریلیز ہونے والی فلم میں ایم ای وی ایک نامی وائرس کو دکھایا گیا تھا جس کا آغاز ایشیا سے ہوتا ہے اور آسانی سے کسی آلودہ چیز کو چھونے سے منتقل ہوجاتا ہے اور اس کی پہلی علامت کھانسی تھی۔

سال 2020 میں اس فلم کی مقبولیت کے بعد اب اس کے ہدایت کار نے اس کا سیکوئل بنانے کا اعلان کردیا ہے۔ آسکر ایوارڈ یافتہ ہدایت کار اسٹیون سودر برگ نے ایک شو میں تصدیق کی کہ وہ فلم کے سیکوئل پر کام کریں گے۔

اسٹیون کے مطابق کونٹیجن کے سیکوئل کی کہانی پہلی فلم سے مختلف ہوگی تاہم نئی فلم میں بھی پہلی کی طرح دنیا میں پیدا ہونے والے مسائل، بحرانوں اور بیماریوں پر بحث کی جائے گی۔

انہوں نے فلم کے سیکوئل بنانے جانے کی تصدیق کی تاہم یہ واضح نہیں کیا کہ فلم کو کب تک ریلیز کیا جائے گا، نہ ہی یہ بتایا کہ فلم کی کاسٹ وہی پرانی ہوگی یا نئے اداکار لیے جائیں گے۔

فلم ممکنہ طور پر سال 2021 کے وسط یا اختتام تک ریلیز کی جاسکتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں