The news is by your side.

Advertisement

امریکی صدر کا کروناوائرس سے متاثرہ علاقوں میں آئندہ 2ہفتے کیلئے لاک ڈاؤن پر غور

واشنگٹن : مریکی میڈیا نے دعویٰ کیا ہے کہ امریکی صدرڈونلڈٹرمپ کوروناوائرس سے متاثرہ علاقوں میں آئندہ دوہفتے کیلئے لاک ڈاؤن پرغور کر رہے ہیں ، امریکا میں ہنگامی حالت کا نفاذ جولائی اور اگست تک رہ سکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکابھرمیں مکمل لاک ڈاؤن کی اطلاعات گردش کرنے لگیں ،۔ امریکی میڈیا نے دعویٰ کیا ہے کہ  ٹرمپ آئندہ2ہفتےکیلئےلاک ڈاؤن پرغورکرکررہےہیں، آئندہ2ہفتوں کیلئےکرفیوطرزکالاک ڈاؤن لگایاجاسکتا ہے۔

امریکی میڈیا کا کہنا تھا کہ متعددریاستوں میں ہوٹلز،تفریحی مقامات بندکردیےگئے، امریکامیں ہنگامی حالت کانفاذجولائی،اگست تک رہ سکتاہے۔

امریکی صدر ٹرمپ نے کہا کہ کروناوائرس سےاموات میں کمی لانےمیں کامیاب ہوئےہیں، اپنی ٹیم سےروزپوچھتاہوں کورونا وائرس کی موجودہ صورتحال کب تک قابومیں  آئے گی۔

مزید پڑھیں : ٹرمپ نے کرونا وائرس کو ‘چینی وائرس’ کا نام دے دیا

یاد رہے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے چینی میڈیا کی خود پر تنقید کے بعد چین کو اپنی لفظی نشتروں کا نشانہ بناتے ہوئے کہا تھا کرونا وائرس کو چینی وائرس کا نام دیا۔

واضح رہے کہ کرونا وائرس نے وبائی شکل اختیار کرنے کے بعد 162 ممالک کو اپنی لپیٹ میں لےلیا ہے ، جس کے باعث ہلاکتوں کی تعداد 7171 ہوگئی ہے۔

کرونا وائرس کی وبا نے دنیا بھر میں اب تک 1 لاکھ 82 ہزار 598 افراد کو اپنا شکار بنالیا ہے جبکہ  79 ہزار 881 افراد صحت یاب بھی ہوچکے ہیں۔

 

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں